Philips podpora

Garancijski pogoji za izdelke osebne nege

Izdelki za moško nego ・ Izdelki za žensko nego・ Izdelki za ustno nego・ Izdelki za nego otroka in staršev

Philips d.o.o., Dolenjska cesta 242 b, 1000 Ljubljana jamči za svoje izdelke za določen čas po datumu nakupa. Napake, ki jih povzročijo pomanjkljivi materiali in izdelava, bodo popravljene ali zamenjane na stroške Philipsa, če je v ustreznem obdobju predloženo veljavno dokazilo o nakupu. Poškodbe, ki nastanejo zaradi uporabe nepooblaščenih nadomestnih delov, razveljavijo to garancijo. Philipsova garancija velja le, če se z izdelkom ravna pravilno in je namenjen napravi ter v skladu z navodili.

Garancijsko obdobje

Naslednja tabela prikazuje Philipsovo garancijsko obdobje za različne kategorije osebne nege:

 

Osebna nega

Za moške

24 mesecev

Za ženske

24 mesecev

Sonicare električne ščetke in zobne prhe

24 mesecev

Nadomestne glave za Sonicare ščetke in brivnike 

Brez garancije

Dodatki za osebno nego

Brez garancije

 

Podaljšana garancija je dodatna prednost poleg vaših zakonskih garancijskih pravic. Vaše garancijske pravice niso omejene s to Philipsovo garancijo.

 

Philipsova promocija podaljšane garancije zagotavlja dodatno garancijo za izbrane izdelke.

 

• Če želite pridobiti Philipsovo podaljšano garancijo, registrirajte izdelek v svojem računu MyPhilips v 90 dneh od nakupa.

• Po registraciji boste prejeli potrditveno e-pošto s podrobnostmi o vaši podaljšani garanciji.

• Shranite svoj račun in potrditveno e-pošto na varnem kot dokaz o podaljšani garanciji.

Garancijski pogoji

Garancija začne teči z datumom izročitve izdelka, kot je navedeno na vašem dokazilu o nakupu in poteče ob koncu obdobja, ki je navedeno spodaj.

 

Če se katera koli napaka pojavi zaradi napak v materialu in / ali pri izdelavi proizvoda znotraj garancijskega obdobja, Philips poskrbi za brezplačne storitve servisa. Če popravilo ni mogoče ali je neekonomično, Philips lahko soglaša z zamenjavo izdelka. Philips bo ponudil zamenjavo po lastni diskretni presoji in garancija bo veljala še naprej od dneva prvotnega nakupa. 

 

Philipsova garancija velja pod pogojem, da z izdelkom ravnate primerno njegovi namembnosti ter v skladu z navodili za uporabo.

Česa garancija ne vključuje?

Garancija ne velja in ne pokriva izgube, ki je posledica narave, vključno vendar ne omejeno le na izgubo podatkov ali izgubo posla.Philips garancija ne velja v primeru:
 
 • Dokazilo o nakupu je bilo kakorkoli spremenjeno ali je nečitljivo.
• Model in / ali serijska številka na izdelku je bila spremenjena, odstranjena ali je nečitljiva. 
• Popravilo izdelka ali spremembe na izdelku so bile izvedene s strani nepooblaščenega servisa ali nepooblaščene osebe.
• Izdelek se uporablja za komercialne namene. 
• Okvara je posledica zlorabe ali napačne uporabe izdelka ali okoljskih razmer, ki niso v skladu s priporočenim delovanje izdelka. 
• Okvara je posledica povezave z zunanjimi perifernimi napravami, dodatno opremo ali pripomočki, ki niso priporočljivi s strani  Philipsa. 
• Enota je bila poškodovana - vključno vendar ne omejeno le na škodo, ki jo povzročijo živali, strela, nenormalna napetost, voda ali požar, naravne ali prometne nesreče. 
• Izdelek je v okvari zaradi obrabe delov, ki se po naravi lahko štejejo kot potrošni material. 
• Izdelek ne deluje pravilno, ker prvotno ni bil zasnovan, izdelan, odobren in / ali pooblaščen za državo, kjer izdelek uporabljate, kar se lahko pojavi v primerih, ko je bil izdelek kupljen v drugi državi, kjer ni bil namenjen za uporabo. 
• Izdelek ne deluje pravilno zaradi težav z dostopnostjo povezave ponudnikov storitev kot je prekinitev dostopa do omrežja (npr. kabelska TV, satelit ali internet), napake s strani naročnika ali dopisnika, lokalne okvare omrežja (kabli, datotečni strežnik, linija uporabnika) in napake v prenosnem omrežju (motnje, napaka ali slabša kakovost omrežja).

Servis in popravilo

Potrebujete popravilo izdelka za osebno nego?

Našo stran si lahko najbolje ogledate z najnovejšo različico brskalnika Microsoft Edge, Google Chrome ali Firefox.