Philips d.o.o., Dolenjska cesta 242 b, 1000 Ljubljana jamči za svoje izdelke za določen čas po datumu nakupa. Napake, ki jih povzročijo pomanjkljivi materiali in izdelava, bodo popravljene ali zamenjane na stroške Philipsa, če je v ustreznem obdobju predloženo veljavno dokazilo o nakupu. Poškodbe, ki nastanejo zaradi uporabe nepooblaščenih nadomestnih delov, razveljavijo to garancijo. Philipsova garancija velja le, če se z izdelkom ravna pravilno in je namenjen napravi ter v skladu z navodili.
Garancija začne teči z datumom izročitve izdelka, kot je navedeno na vašem dokazilu o nakupu in poteče ob koncu obdobja, ki je navedeno spodaj. Če se katera koli napaka pojavi zaradi napak v materialu in / ali pri izdelavi proizvoda znotraj garancijskega obdobja, Philips poskrbi za brezplačne storitve servisa. Če popravilo ni mogoče ali je neekonomično, Philips lahko soglaša z zamenjavo izdelka. Philips bo ponudil zamenjavo po lastni diskretni presoji in garancija bo veljala še naprej od dneva prvotnega nakupa. Philipsova garancija velja pod pogojem, da z izdelkom ravnate primerno njegovi namembnosti ter v skladu z navodili za uporabo. Podaljšana garancija: Nekateri Philipsovi izdelki za osebno nego so upravičeni do podaljšane garancije. Poleg garancijskega obdobja, navedenega na dnu te strani, ste morda upravičeni do brezplačne podaljšane garancije, če svoj izdelek registrirate v svojem računu My Philips v 90 dneh od nakupa. Prijavite se v svoj račun My Philips in sledite navodilom za registracijo izdelka v 90 dneh od datuma nakupa, da ugotovite, ali je vaš izdelek primeren.
Servis in popravilo