Aplikacija Philips Avent Baby Monitor+

 
Obv. o zasebnosti
Zadnja sprememba [May 28. 2025]

Uvod in področje uporabe

 

To obvestilo o zasebnosti pojasnjuje, kako družba Philips obdeluje podatke in osebne podatke, ko uporabljate aplikacijo Philips Avent Baby Monitor+ (aplikacija") in njene povezane otroške varuške, ki vključujejo otroško enoto in lahko vključujejo starševsko enoto ("varuške"). Aplikacija vam ponuja video in zvočne storitve pretakanja v živo ter vam omogoča interakcijo z otrokom, shranjevanje posebnih trenutkov vašega otroka, spremljanje sobne temperature, ravni zvoka in gibanja otroka ter druge storitve in funkcije, opisane spodaj.

 

Za splošne informacije o tem, kako obdelujemo vaše osebne podatke, si oglejte Obvestilo o zasebnosti družbe Aplikacija.  

 


Upravljavec podatkov


Upravljavec vaših podatkov je družba Philips Consumer Lifestyle B.V. z naslovom High Tech Campus 5, 5656 AE, Eindhoven, Nizozemska. 

 


I. OTROŠKE VARUŠKE PHILIPS AVENT – VSE RAZLIČICE

 

Naslednja poglavja veljajo za vse različice otroške varuške Philips Avent.


Zakaj obdelujemo vaše podatke

Glede na vaš izbor obdelujemo vaše osebne podatke za naslednje namene:

 

  • Ustvarjanje in upravljanje računa. Podatke o vašem računu in podatke o profilu obdelamo, da se lahko varno prijavite v aplikacijo in vam zagotovimo naše storitve. Obstajata dve vrsti računov: skrbniški račun in račun za goste.

 

- Skrbniški račun(i). Če želite nastaviti otroško enoto in jo povezati z aplikacijo, si morate najprej ustvariti račun v aplikaciji. Če ste uporabnik, ki bo prvič nastavil otroško enoto, ste prvi skrbnik varuške. Aplikacija omogoča uporabnikom, prvim skrbnikom, da v razdelku "Nastavitve moje aplikacije" dodajo novega skrbnika iste otroške enote ("drugi skrbnik"). Drugi skrbniki morajo prenesti aplikacijo in si ustvariti svoj račun, preden so povabljeni, da postanejo skrbniki iste otroške enote. Kot drugi skrbnik morate sprejeti povabilo, da ste bili dodani k otroški enoti, kar vam bo omogočilo dostop do vseh funkcij aplikacije.

 

- Račun(i) gosta. Kot prvim ali drugim skrbnikom vam aplikacija omogoča, da podatke o otroški varuški delite z gostujočimi uporabniki v razdelku "Nastavitve otroške varuške". Če želite postati gostujoči uporabnik, morate prenesti aplikacijo in si ustvariti račun v aplikaciji. Če ste gostujoči uporabnik, imate omejeno uporabo aplikacije. Vidite lahko samo otrokov profil in dostopate do pretakanja zvoka/videa. 
 

  • Povezovanje otroške varuške z aplikacijo. Vaše podatke in podatke o napravi obdelamo, da lahko nastavite varuško in jo seznanite z aplikacijo. Te podatke uporabljamo, da zagotovimo, da varuška deluje pravilno in uporablja ustrezno vdelano programsko opremo, da vam zagotovimo storitve, povezane z varuško, da posodobimo vdelano programsko opremo in po potrebi zagotovimo podporo strankam.

 

 

  • Ustvarjanje otroških profilov. Ko ustvarite profil, zberemo ime vašega otroka in vam omogočimo, da posredujete spol vašega otroka, profilno fotografijo in datum rojstva. Ime vašega otroka uporabljamo, da ga povežemo z eno varuško in omogočimo, da v aplikaciji preprosto poiščete in preverite svojo varuško, zagotovimo naše storitve, vključno s pošiljanjem potisnih obvestil in/ali sporočil v aplikaciji, ter upravljamo nastavitve aplikacije. Če imate več kot eno otroško varuško, lahko ustvarite več otroških profilov in vsak otroški profil bo povezan z ustrezno varuško.

 

  • Zagotavljanje aplikacijskih storitev. Vaše podatke obdelujemo, da vam v aplikaciji zagotovimo naslednje storitve.

 

-  Pretakanje videa in zvoka. Ko je vaša aplikacija povezana z varuško, pretaka video in zvočne podatke iz varuške, zaradi česar lahko spremljate otrokove posebne trenutke tudi na poti. Poleg tega lahko uporabite tudi funkcijo pogovora, ki omogoča, da se z otrokom pogovarjate prek mikrofona v telefonu (z vašim dovoljenjem).

 

-  Uspavanke. Ta funkcija vam omogoča snemanje, shranjevanje in predvajanje uspavank otroku.

 

-  Spremljanje in opozorila. Aplikacija omogoča spremljanje gibanja, zvoka in temperature v otroški sobi. Ta opozorila lahko omogočite in onemogočite v aplikaciji in starševski enoti. S to funkcijo lahko spremljate razmere v otroški sobi in hkrati vas obvesti, če je zaznan zvok in/ali gibanje ali če temperatura preseže želeno območje. 

 

-  Konfiguracija otroške varuške. Omogočamo vam, da varuško konfigurirate po svojih željah. Vaše podatke obdelujemo za upravljanje nastavitev, kot so stanje vklopa/izklopa nočne luči, svetlost in časovnik. 

 

-  Nadzorna plošča (razdelek z obvestili). Poleg prejemanja opozoril v realnem času ima aplikacija tudi razdelek z obvestili, kjer si lahko ogledate zgodovino vseh prejetih opozoril v zadnjih 30 dneh.

 

-  Sporočila v aplikaciji in potisna obvestila. V sklopu naših aplikacijskih storitev vam lahko pošljemo sporočila v aplikaciji, da vam posredujemo informacije o razpoložljivih funkcijah aplikacije in druge koristne nasvete za nastavitev otroške varuške. Na podlagi nastavitev vam lahko pošljemo tudi potisna obvestila, ki vključujejo zgoraj omenjena opozorila ter informacije o stanju vaše otroške varuške in nastavitvah (npr. otroška varuška je izklopljena, gostujoči uporabnik je sprejel vaše povabilo itd.).

 

-  Deljenje podatkov. Gostujočega uporabnika lahko dodate v razdelku "Nastavitve otroške varuške" v aplikaciji, kar vam omogoča, da z gosti delite podatke o otroški varuški. Če želite dodati gostujočega uporabnika, morate v aplikaciji navesti e-poštni naslov gosta. Upoštevajte, da morajo gostujoči uporabniki prenesti aplikacijo in si ustvariti račun, preden jih lahko dodate. Ko jih dodate, lahko gostujoči uporabniki vidijo profil vašega otroka in dostopajo do pretakanja videa in zvoka. Glede na povezano otroško varuško imajo lahko gostujoči uporabniki tudi dostop do funkcij za pogovor, uspavanke in nadzora nad nočno lučjo. 

-  Videoposnetki in slike. V aplikaciji lahko snemate videoposnetke in slike svojega otroka. Upoštevajte, da ti podatki ostanejo v vaši mobilni napravi in družba Philips do njih ne dostopa in jih ne shranjuje.

  • Podpora strankam. Podatke, povezane z vami, vašo napravo in vašo uporabo naših storitev, vključno z vašo interakcijo z nami in vašimi kontaktnimi podatki, obdelujemo za zagotavljanje podpore strankam, odgovarjanje na vaša vprašanja in zahteve ter odpravljanje težav z našimi storitvami.Dnevnike vaše aplikacije lahko obdelujemo tudi, če se odločite, da jih boste delili z nami v okviru odprtega primera podpore strankam. To nam omogoča, da bolje prepoznamo in odpravimo težave, s katerimi se morda srečujete, kot so težave s povezljivostjo, zrušitve aplikacij in težave z nastavitvijo.


  • Izboljšanje naših aplikacij in storitev. Želimo izboljšati naše izdelke in rešitve ter razviti nove funkcije za vas glede na to, kako uporabljate aplikacijo in napravo.

    - Na podlagi vaših analitičnih podatkov. Da bi to dosegli, zbiramo podatke o tem, kako uporabljate in komunicirate z napravo, aplikacijo, ter ocenjujemo njeno delovanje na vaši mobilni napravi. To vključuje prepoznavanje in reševanje morebitnih težav, kot so zrušitve aplikacij.
    - Ankete in povratne informacije. Občasno lahko z vami komuniciramo, da zberemo vaše povratne informacije, tako da vas povabimo k sodelovanju v anketah ali raziskovalnih projektih, ki jih organiziramo.

 

Katere podatke obdelujemo 

Kategorije osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, vključujejo:

 

 

  • Ustvarjanje in upravljanje računa. Ko vam omogočamo ustvarjanje računa in upravljanje računa, podatki, ki jih obdelujemo, vključujejo poverilnice za račun in podatke o profilu, kot so ime, e-poštni naslov, naslov IP, država, jezik, časovni pas, čas in različica operacijskega sistema, geslo, ter tudi podatke o seji, prijavi in preverjanju pristnosti. Vašo profilno sliko obdelamo v primeru, da se odločite za dodajanje slike. 

-  Račun(i) gosta. Poleg podatkov, zbranih za ustvarjanje računa v aplikaciji, bomo obdelali vaš e-poštni naslov in edinstveno identifikacijsko oznako računa, s čimer vam omogočimo, da postanete gostujoči uporabnik.
 

-   Računi drugih skrbnikov. Ko ste povabljeni, da postanete drugi skrbnik, poleg podatkov, zbranih za ustvarjanje računa v aplikaciji, obdelamo tudi vaš e-poštni naslov, edinstveno identifikacijsko oznako računa, vaše ime (kot ga deli prvi skrbnik), stanje povabila, datum in čas sprejema povabila.

 

  • Povezovanje monitorja z aplikacijo. Ko namestite, dostopate do monitorja ali ga uporabljate v povezavi z aplikacijo, lahko zbiramo podatke, specifične za napravo. To vključuje edinstveni identifikator vašega računa, podatke o vaši napravi za otroški monitor, kot so časovni pas, datum aktivacije, edinstveni identifikatorji otroškega monitorja, različica vdelane programske opreme, naslov MAC in serijska številka

  •  Ustvarjanje otroških računov. Ko v aplikaciji ustvarite profil za svojega otroka, zberemo otrokovo ime, ki ste ga delili, in vam ponudimo možnost, da navedete otrokov spol in datum rojstva ter dodate profilno fotografijo.
  • Zagotavljanje aplikacijskih storitev. Pri zagotavljanju aplikacijskih storitev podatki, ki jih obdelujemo, vključujejo:

-  Pretakanje videa in zvoka. Edinstveno identifikacijsko oznako računa, identifikacijsko oznako otroške varuške, naslove IP, ki jih uporabljata aplikacija in otroška enota, vrsto povezave in podrobnosti dnevnika seje. Če ste zdoma, vam aplikacija omogoča interakcijo z otrokom, in sicer s pretakanjem zvoka v varuško, če se želite pogovarjati z otrokom. Obdelujemo podatke o viru povratnega pogovora (tj. povratni pogovor je vklopljen iz starševske enote ali iz aplikacije). Upoštevajte, da družba Philips ne shranjuje podatkov o pretakanju videa in zvoka.


-  Uspavanke. Shranimo vaše uspavanke po meri, časovnike uspavank, stanje predvajanja, način predvajanja in sezname predvajanja ter te podatke sinhroniziramo z vašo aplikacijo, da si lahko ogledate najnovejše podatke o uporabi.


-  Spremljanje in opozorila. V aplikaciji obdelujemo vaše želene nastavitve (npr. visoko / nizek temperaturni prag; raven občutljivosti za zaznavanje zvoka; raven občutljivosti za zaznavanje gibanja; območje gibanja; nočna lučka on/off nastavitev stanja in časovnika nočne lučke; nastavitve pogovora; nastavitve uspavanke itd.), dnevniki naprave (dnevniki podatkovnih točk, poslanih med aplikacijo in monitorjem in obratno); datum; časovni žig; časovni pas za vsako opozorilo; in podatkovne točke, povezane z napravo (stanje napajanja; posodobitev vdelane programske opreme itd.). 

 

-   Konfiguracija otroške varuške. Omogočamo vam, da varuško konfigurirate po svojih željah. Shranimo najnovejše stanje nočne luči, da lahko spremljate to funkcijo in podatke sinhronizirate z aplikacijo, da si lahko ogledate najnovejše podatke o uporabi. Shranjujemo tudi podatke o konfiguracijah v otroški varuški, kot so stanje vklopa/izklopa, razpoložljive posodobitve vdelane programske opreme in nastavitve načina zasebnosti.
 

 -  Nadzorna plošča (razdelek z obvestili). Družba Philips obdela dnevnike naprave, ki so povezane z zaznanim gibanjem, zvokom in temperaturo z datumom, časovnim žigom in časovnim pasom, da v aplikaciji v razdelku Obvestila prikaže zgodovino vaših opozoril za obdobje do 30 dni.
 

 -  Sporočila v aplikaciji in potisna obvestilaLahko vam pošljemo sporočila v aplikaciji inv skladu z nastavitvami potisna obvestila, ki so povezana z našimi storitvami in vašo uporabo aplikacije. V ta namen obdelamo edinstveno identifikacijsko oznako računa in identifikacijsko oznako mobilnega telefona.
 

 -  Videoposnetki in slike. Aplikacija omogoča snemanje videoposnetkov in slik posebnih trenutkov vašega otroka, ki jih je posnela kamera otroške enote. Nad videoposnetki in slikami vašega otroka imate popoln nadzor. Upoštevajte, da ti podatki ostanejo v vaši mobilni napravi in družba Philips nima dostopa do njih.

 

  •  Podpora strankam. Pri odgovarjanju na vaša vprašanja in zahteve ter za zagotavljanje podpore strankam lahko obdelujemo vaše ime, e-poštni naslov, vsebino e-pošte, edinstveni identifikator in serijsko številko otroške varuške, edinstvene identifikatorje računa, dnevnike naprav in dnevnike aplikacij (če se odločite za njihovo nalaganje). Dnevniki vaših aplikacij lahko vključujejo seznam otroških monitorjev, povezanih z računom, stanje otroškega monitorja v času napake, kode napak in strežnik, s katerim se je aplikacija povezala. Če imate napravo Android, dnevniki aplikacij vključujejo tudi model telefona in različico operacijskega sistema.

  • Izboljšanje naših aplikacij in storitev. Za izboljšanje naših izdelkov in storitev (ter razvoj novih) obdelujemo naslednje kategorije osebnih podatkov: 
    - Na podlagi vaših analitičnih podatkov. Pri izboljševanju naših aplikacij in storitev obdelujemo podatke, ki vključujejo podatke o vaši mobilni napravi (kot sta model vaše naprave in operacijski sistem). Obdelujemo lahko tudi podatke o vaši napravi za otroški monitor (npr. model, edinstveni identifikator otroškega monitorja, dnevnike) in vaši uporabi aplikacije (kot so ime aplikacije, različica, uporaba in dogodki, podatki o seji). Zagotavljamo, da so ti podatki psevdonimizirani in ne vsebujejo neposrednih identifikatorjev, kot so vaše ime, e-poštni naslov itd.
    - Ankete in povratne informacije. Ko sodelujete v anketi, zbiramo vaše osebne podatke. Sodelovanje v anketah in raziskovalnih projektih je popolnoma neobvezno. Osebni podatki, ki jih zbiramo, vključujejo vaše odgovore, ki se lahko nanašajo na vaše mnenje in izkušnje pri interakciji z našimi storitvami ali storitvami tretjih oseb, pa tudi informacije o temah materinstva in varstva otrok ter povezane metapodatke (npr. anonimiziran IP-naslov, operacijski sistem, model naprave, država, jezik).
     

Zgornje podatke lahko psevdonimiziramo, združujemo in združujemo s podatki, zbranimi med vašo uporabo drugih digitalnih kanalov Philipsa, kot so družbena omrežja, spletna mesta, e-pošta, aplikacije in povezani izdelki, da bi pridobili ključne vpoglede, ki nam bodo omogočili izboljšanje naših izdelkov in storitev, da bi bolje ustrezali vašim potrebam, z bolj prilagojenimi in učinkovitejšimi izdelki in storitvami v prihodnosti.

Pravna podlaga za obdelavo

Pri obdelavi vaših osebnih podatkov se opiramo na naslednje pravne podlage:

 

  •  Ustvarjanje in upravljanje računa. Podatke o vašem računu obdelujemo na podlagi pogojev aplikacije in izvajanja pogodbe. Obdelujemo samo tiste podatke, ki so potrebni za ustvarjanje, potrjevanje, preverjanje pristnosti, omogočanje, da postanete gost ali drugi skrbnik, in upravljanje vašega računa pri nas na vašo zahtevo. 

  • PPovezovanje vašega monitorja z aplikacijo. Za obdelavo ustreznih podatkov, potrebnih za povezavo vašega monitorja z aplikacijo in vašim računom, se zanašamo na izpolnjevanje pogodbe, da vam lahko zagotovimo zgoraj opisane storitve. Družba Philips dostopa do podatkov v napravi (tj. otroški varuški), ko je nujno potrebno vzpostaviti varno povezavo in zagotoviti zahtevane storitve varuške in aplikacije.

 

  • Ustvarjanje otroških profilov. Ker lahko z aplikacijo povežete več kot eno otroško varuško, moramo identificirati vsako varuško. To počnemo s podatki iz otroškega profila, ki so povezani z določeno varuško. Za obdelavo teh podatkov se zanašamo na izvajanje pogodbe. Upoštevajte, da je neobvezno zagotoviti starost, spol in profilno sliko otroka. Če nam posredujete te podatke, se zanašamo na naš legitimni interes, da podatke o starosti in spolu otroka shranimo v našem zaledju, kar vam omogoča, da pridobite te podatke, če odstranite in znova namestite aplikacijo na drugo napravo. Prosimo vas za izrecno soglasje, da profilno sliko shranimo v našem zaledju in jo delimo z vašimi gostujočimi uporabniki.

 

  • Zagotavljanje storitev aplikacij. Vaše osebne podatke in osebne podatke otroka obdelujemo na podlagi pogojev aplikacije in izvajanja pogodbe, da lahko zagotovimo zgoraj opisane storitve in funkcije. Imate nadzor nad funkcijami, ki jih želite omogočiti in onemogočiti v aplikaciji in starševski enoti.

  • Podpora strankam. Vaše podatke obdelujemo na podlagi izpolnjevanja pogodbe, kot je potrebno za upravljanje naših storitev z odkrivanjem in odpravljanjem napak ter za zagotavljanje podpore strankam in odgovarjanje na vaše zahteve

  • Izboljšanje naših aplikacij in storitev. 
    -   Analitični podatki. Preden omogočimo dostop do vaših podatkov za namene analitike, se zanašamo na vaše izrecno soglasje. To soglasje lahko kadar koli prekličete v nastavitvah aplikacije. Če prekličete to soglasje, teh podatkov ne bomo več zbirali in obdelovali, vendar se lahko podatki, ki so bili predhodno zbrani/obdelani, še vedno uporabljajo za izboljšanje izdelkov in storitev.

    -  Anketa in povratne informacije. Vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi našega legitimnega interesa za izvajanje anket, s katerimi zbiramo povratne informacije in vpoglede, ki nam omogočajo izboljšanje naših storitev ter razvoj novih rešitev za družbo in za vas na področju osebnega zdravja. Vedno preverjamo, da naši legitimni interesi ne prevladajo nad vašimi pravicami in interesi o zasebnosti.

    Zanašamo se na naš legitimni interes, da zgornje podatke psevdonimiziramo, kombiniramo in združujemo s podatki, zbranimi med vašo uporabo drugih digitalnih kanalov Philipsa, kot so družbena omrežja, spletna mesta, e-pošta, aplikacije in povezani izdelki, da bi pridobili ključne vpoglede, ki nam bodo omogočili izboljšanje naših izdelkov in storitev, da bi bolje ustrezali vašim potrebam, z bolj prilagojenimi in učinkovitejšimi izdelki in storitvami v prihodnosti. 

Dovoljenja


Aplikacija lahko zahteva dostop do zmogljivosti shranjevanja, tipal ali drugih funkcij mobilne naprave, ko je to potrebno za zagotavljanje naših storitev. Ta dovoljenja vključujejo:


• Omrežje Wi-Fi. Aplikacija zahteva dovoljenje za omrežje Wi-Fi, da otroško varuško poveže z aplikacijo. To dovoljenje lahko kadar koli blokirate v nastavitvah mobilne naprave.

• Mikrofon. V skladu s tem obvestilo o zasebnosti aplikacija zahteva dovoljenje za mikrofon, da se lahko pogovarjate z otrokom in snemate uspavanke po meri.

• Datoteke. Aplikacija zahteva dostop do datotek mobilne naprave za shranjevanje jezikovnih konfiguracij in drugih datotek, ki jih aplikacija uporablja za delovanje (npr. grafike, predstavnostne datoteke ali druga velika programska sredstva). Če izbrišete aplikacijo, bodo podatki izbrisani iz vaše mobilne naprave.

• Lokacija. Aplikacija zahteva dovoljenje za lokacijo, da samodejno vnese imena omrežja Wi-Fi (identifikacijska oznaka nabora storitev ali SSID) med nastavitvijo otroške varuške prek aplikacije. Aplikacija bo iz vaše mobilne naprave prebrala trenutno uporabljeni SSID. Družba Philips nima dostopa do vaše geografske lokacije.

• Fotogalerija. Če dodate sliko v svoj ali otrokov profil, aplikacija zahteva dovoljenje za dostop do fotogalerije v mobilni napravi.  

• Drugo. V nekaterih primerih operacijski sistem lahko zahteva dovoljenja, ki jih mobilna naprava potrebuje iz tehničnih razlogov, vendar jih Philips ne upravlja ali uporablja. Podatkov, povezanih s takimi dovoljenji, ne bomo zbirali, razen če je to potrebno za zagotavljanje naših storitev v skladu s tem obvestilom.

II.   OTROŠKA VARUŠKA PHILIPS AVENT – PREMIUM RAZLIČICA

 

Naslednji razdelki veljajo samo za otroško varuško Philips Avent Premium.


Če uporabljate to napravo, lahko vklopite dodatne funkcije, povezane z varuškami: SenseIQ, zaznavanje joka in prevajanje joka, ki ga omogoča podjetje Zoundream. V tem razdelku boste našli posebne informacije o tem, kako obdelujemo vaše podatke in podatke vašega otroka, če se odločite vklopiti te funkcije. Za vse druge informacije o tem, kako obdelujemo vaše podatke in podatke vašega otroka, si oglejte zgornji razdelek I. 

 


SenseIQ


SenseIQ je rešitev, ki uporablja umetno inteligenco in je na voljo uporabnikom varuške Philips Avent Premium. To uporablja sledenje gibanju, da si lahko ogledate stanje spanja vašega otroka, seje spanja in vzorce dihanja.


Zakaj obdelujemo vaše podatke

 

Glede na vašo izbiro omogočanja te funkcije obdelujemo podatke vašega otroka za naslednje namene:



  • Zagotavljanje funkcije SenseIQ in sledenje otrokovemu spanju. Podatke vašega otroka obdelujemo, da zagotovimo funkcijo SenseIQ, vključno s pošiljanjem potisnih obvestil in/ali sporočil v aplikaciji (npr. opozorilo o aktivnosti/budnosti dojenčka, opozorilo o izgubljenem signalu), in da upravljamo vaše nastavitve funkcij (npr. vklop ali izklop funkcije SenseIQ in/ali njenih obvestil).

    Prikaz nadzorne plošče SenseIQ. Podatke vašega otroka uporabljamo, da si lahko preprosto ogledate otrokove seje spanja. Če vklopite funkcijo SenseIQ, bo samodejno omogočena nadzorna plošča z dnevnimi in tedenskimi sejami spanja otroka zadnjih 30 dni.

  • Izboljšanje SenseIQ. Če je SenseIQ omogočen, nam lahko daste soglasje za obdelavo diagnostičnih podatkov iz te funkcije za spremljanje njene učinkovitosti delovanja, prepoznavanje in odpravljanje težav ter razvoj in izboljšanje funkcije SenseIQ



Katere podatke obdelujemo  

Kategorije osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, vključujejo:
 

  • Zagotavljanje funkcije SenseIQ in sledenje otrokovemu spanju. S funkcijo podatki, ki jih obdelujemo, vključujejo: 

Videoposnetek otroka. Ko omogočite funkcijo SenseIQ, bo družba Philips obdelala videoposnetke otroka, ki jih je posnela kamera v varuški. Upoštevajte, da družba Philips ne bo shranjevala videoposnetkov otroka. 

Podatki o seji spanja. Algoritem funkcije SenseIQ bo analiziral videoposnetek otroka, da bi prepoznal in spremljal otrokove seje spanja (npr. začetni in končni čas spanja, trajanje spanja, trenutna faza spanja, trajanje trenutne faze spanja, trajanje vsake faze spanja v trenutni seji spanja, trajanje obdobij "brez signala" in "zunaj postelje"). Te podatke ustvari algoritem funkcije SenseIQ v otroški enoti in se v realnem času prenesejo v aplikacijo in starševsko enoto. 

Podatki o stanju funkcije SenseIQ. Prav tako algoritem funkcije SenseIQ analizira videoposnetek vašega otroka, da zazna prisotnost in gibanje otroka (npr. premikanje otroka, dihanje, brez signala, zunaj postelje) in trenutno hitrost dihanja vašega otroka. Te podatke ustvari algoritem funkcije SenseIQ v otroški enoti in se v realnem času prenesejo v aplikacijo in starševsko enoto.


Prikaz nadzorne plošče SenseIQ. Podatki, ki jih obdelujemo, ko vam prikažemo nadzorno ploščo z dnevno in tedensko zgodovino spanja vašega otroka, vključujejo:

Podatki o seji spanja (kot je opredeljeno zgoraj).

Ročni podatki o seji spanja. V aplikaciji lahko ročno vnesete začetni in končni čas spanja vašega otroka. Družba Philips te podatke obdela tako, da jih prikaže na nadzorni plošči SenseIQ.

         – Podatki o stanju funkcije SenseIQ (kot je opredeljeno zgoraj).


Upoštevajte, da družba Philips shranjuje zgoraj navedene podatke samo zato, da omogoči prikaz nadzorne plošče SenseIQ za največ 30 dni.

Izboljšanje SenseIQ. Ko za ta namen podate soglasje, bo Philips obdelal vaše diagnostične podatke, vključno z meritvami, kot so zanesljivost in moč signala, zanesljivost zaznavanja z umetno inteligenco in polje, zaznano z umetno inteligenco. location/size. Dokler sta omogočena tako soglasje za SenseIQ kot soglasje za izboljšave SenseIQ, bodo diagnostični podatki vsako minuto poslani na naše strežnike in shranjeni v vašem računu 15 dni. Po tem obdobju bomo podatke izbrisali iz vašega računa in kopijo (brez kakršnih koli identifikatorjev) prenesli na ločeno mesto za shranjevanje, kjer jih bomo lahko združili in združili za analitiko, izboljšanje izdelkov in prihodnje dejavnosti raziskav in razvoja izdelkov.

Pravna podlaga za obdelavo

Pri obdelavi podatkov vašega otroka v okviru funkcije SenseIQ se opiramo na naslednje pravne podlage:

 

  • Zagotavljanje funkcije SenseIQ in sledenje otrokovemu spanju. Funkcija SenseIQ oblikuje sklepe o vzorcih dihanja in spanja vašega otroka, ki bi lahko bili občutljive narave, zato se zanašamo na vaše izrecno soglasje, da vklopimo to funkcijo in družbi Philips dovolimo obdelavo teh podatkov. To soglasje lahko kadar koli prekličete in onemogočite funkcijo SenseIQ.

  • Prikaz nadzorne plošče SenseIQ. Ker nadzorna plošča SenseIQ od družbe Philips zahteva obdelavo in shranjevanje vzorcev dihanja in spanja vašega otroka, ki so lahko občutljive narave, se zanašamo na vaše izrecno soglasje, da vklopimo to funkcije in družbi Philips dovolimo obdelavo teh podatkov. Svoje soglasje lahko kadar koli prekličete in onemogočite funkcijo SenseIQ. 
  • Izboljšanje SenseIQ-a. Za obdelavo vaših diagnostičnih podatkov SenseIQ za spremljanje delovanja, prepoznavanje in odpravljanje težav ter razvoj in izboljšanje te storitve se zanašamo na vaše izrecno soglasje. To soglasje lahko kadar koli prekličete v razdelku Nastavitve. Upoštevajte, da bo v primeru preklica soglasja, potrebnega za aktivacijo funkcije SenseIQ, samodejno preklicano tudi to soglasje za izboljšanje funkcije.

 

Zaznavanje joka

 

Zaznavanje joka je programska oprema z umetno inteligenco, integrirana v vaš monitor (otroško enoto), ki analizira zvočne tokove, ki jih zazna vaša otroška enota, in v realnem času prepozna, ali vsebujejo zvok joka dojenčka ali ne. Če je jok zaznan, boste obveščeni v aplikaciji. V aplikaciji lahko kadar koli omogočite ali onemogočite funkcijo zaznavanja joka.

 

Zakaj obdelujemo vaše podatke

Glede na izbiro, da omogočite funkcijo zaznavanja joka, obdelujemo podatke v naslednje namene:
 

  • Zagotavljanje funkcije zaznavanja joka in ugotavljanje, ali vaš otrok joka. Ko omogočite zaznavanje joka, bo družba Philips obdelala zvočne fragmente, ki jih je zajela varuška (otroška enota), da zagotovi to funkcijo, vključno s pošiljanjem potisnih obvestil in/ali sporočil v aplikaciji, ter upravlja nastavitve funkcije (npr. vklop ali izklop zaznavanja joka). Ta obdelava poteka lokalno v otroški enoti in družba Philips ne bo shranila zvočnih fragmentov.

  • Prikaz rezultatov zaznavanja joka v aplikaciji v realnem času. Ko je funkcija zaznavanja joka omogočena, bomo prikazali rezultate zaznavanja joka, ki jih je posnela otroška enota, da vas v realnem času obvestimo v aplikaciji, ali je bil zaznan jok. Tako boste lažje spremljali jok vašega otroka.

  • Prikaz rezultatov zaznavanja joka v razdelku Obvestila v aplikaciji. Uporabljamo rezultate zaznavanja joka, ki omogočajo, da v aplikaciji zlahka vidite jok vašega otroka v zadnjih 30 dneh.



Katere podatke obdelujemo 

 Kategorije osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, vključujejo:
 

  • Zagotavljanje funkcije zaznavanja joka in ugotavljanje, ali vaš otrok joka. Na podlagi lokalne analize zvočnih tokov otroka lahko otroška varuška ugotovi, ali zvočni tokovi vsebujejo otrokov jok. Vsa obdelava v ta namen poteka lokalno znotraj same otroške enote. 

  • Prikaz rezultatov zaznavanja joka v aplikaciji v realnem času. Algoritem funkcije zaznavanja krika analizira zvočne tokove, ki jih posname otroška enota, in ugotovi, ali vsebujejo zvok otroškega joka. Rezultati zaznavanja joka lahko vključujejo zaznan jok, datum in časovni žig. Te podatke ustvari algoritem funkcije zaznavanja joka v otroški enoti in jih v realnem času prenese v aplikacijo. 

  •  Prikaz rezultatov zaznavanja joka v razdelku Obvestila v aplikaciji. Rezultati zaznavanja joka (kot je opredeljeno zgoraj). Upoštevajte, da družba Philips te podatke v ozadju shranjuje samo zato, da omogoči prikaz rezultatov zaznavanja joka za obdobje do največ 30 dni.

Legal basis for processing

When processing your data and your child's data, we rely on the following:
 

  • Providing the cry detection feature and determining whether your baby is crying. Philips does not access, use or store personal data to provide the cry detection feature and determining whether your baby is crying. All processing in connection with providing this feature takes place locally in the baby unit. Therefore, we do not need to rely on a legal basis to process personal data for this purpose.

  • Display of real-time cry detection results in the app. We process your personal data to provide this service based on our terms. You control whether you want to enable or disable the feature. By actively enabling this feature, you request that Philips process and display real-time cry detection results.

  • Display of cry detection results in the Notifications section of the app. The cry detection feature is optional (you can enable/disable this feature at any time). If you enable this feature, we will rely on our legitimate interest to store the cry detection results, allowing you to track your baby's crying in the app for up to 30 days. We always check that our legitimate interests do not override your rights and privacy interests.

 

Cry translation powered by Zoundream

 

Cry translation is a feature that uses artificial intelligence and is provided by an independent company, Zoundream AG ("Zoundream"). If you activate this service, you will be redirected to the Zoundream platform. You will need to provide certain personal data directly to them in order to create an account or log in to your existing Zoundream account and activate your subscription to the service. Zoundream acts as an independent controller for the processing of your data and your child's data. For more information about how they will process your data and your child's data, you can read their Privacy Notice - EU - US Privacy Notice .
 

Please note that by activating this feature, you instruct Philips to connect your baby monitor to the Zoundream cloud service. This allows you to share your baby's audio data with Zoundream. You also agree that Philips may process the results of your baby's cry translation feature and display them in the app.
 

Philips acts as an independent data controller for all personal data it transfers to Zoundream at your request and for all data it receives from Zoundream to enable and perform the cry translation feature.

 

Why we process your data

Depending on the activation of the cry translation service, we process your personal data for the following purposes:
 

  • Activation and deactivation of the cry translation service provided by Zoundream. When you activate the cry translation service in the application, we process your data to authenticate and confirm whether you are eligible for the cry translation service and to enable the secure connection of the baby unit to the Zoundream cloud service. For this purpose, we may exchange some data with Zoundream. Please note that this processing will occur regardless of the type of subscription you have concluded with Zoundream (free trial or paid subscription).

  • Implementation of the cry translation service provided by Zoundream. When the service is enabled and your subscription is active, the baby unit will process the audio data locally to detect the baby's cry (cry detection function (see above)) and, if a cry is detected, the baby unit will send the cry audio data to the Zoundream cloud service. Zoundream processes the data and provides the cry translation results (hungry/sleepy/uncomfortable/irritable/need to be picked up) which are displayed on the parent unit and the app.

  • Display of cry translation results in the Notifications section of the app. We process cry translation results so that you can view them in the Notifications section of the app for up to 30 days.

Katere podatke obdelujemo

Kategorije osebnih podatkov, ki jih obdelujemo, vključujejo:

 

  • Aktiviranje in onemogočanje storitve prevajanja joka, ki jo omogoča podjetje Zoundream. Ko omogočite ali onemogočite funkcijo, moramo preveriti vašo naročnino na storitev podjetja Zoundream in varno povezati otroško enoto s storitvijo v oblaku Zoundream. V ta namen bomo podatke, povezane z otroško varuško (identifikacijska oznaka otroške varuške in ime, ki ste ga dodelili otroški enoti), delili s podjetjem Zoundream in prejeli naročniški žeton (vdela podatke o datumu začetka vaše naročnine pri podjetju Zoundream, datumu poteka vaše naročnine pri podjetju Zoundream in vrsti naročnine, ki jo imate pri podjetju Zoundream), statusu naročnine (aktivno; neaktivno; preklicano; v teku).

 

  •  Izvajanje storitve prevajanja joka, ki ga omogoča podjetje Zoundream. Vaše podatke obdelujemo, da lahko podjetje Zoundream izvede storitev prevajanja joka. Podatki, ki jih otroška enota pošlje v storitev v oblaku podjetja Zoundream, vključujejo zvočne podatke joka (npr. zvočne fragmente, datum, časovni žig) in naročniški žeton (kot je opredeljeno zgoraj). Za prikaz rezultatov v aplikaciji prejmemo rezultate prevajanja joka (lačen/zaspan/neprijetno/razdražen/potreba po podiranju kupčka) in stanje naročnine (v primeru konca) pri podjetju Zoundream.

  •  Prikaz rezultatov prevajanja joka v razdelku Obvestila v aplikaciji. Obdelujemo rezultate prevajanja joka, čas, datum in ime vašega otroka, kot ste jih delili, da lahko zlahka vidite otrokov jok in razlog, zakaj je jokal. Upoštevajte, da bodo z aktiviranjem storitve prevajanja joka, ki jo ponuja podjetje Zoundream, ti podatki zadnjih 30 dni samodejno prikazani v aplikaciji.

 

Legal basis for processing

When processing your data and your child's data, we rely on the following:

 

  • Activation and deactivation of the cry translation service provided by Zoundream. You can activate or deactivate your subscription to the cry translation service at any time on the Zoundream platform. By enabling the service provided by Zoundream, you expressly request that we securely connect your baby monitor (baby unit) to the Zoundream cloud service. We rely on our legitimate interests to process your data for this purpose. We always check that our legitimate interests do not override your fundamental rights and freedoms.


  • Implementation of the cry translation service provided by Zoundream. By enabling the service provided by Zoundream, you expressly request that we display the cry translation results as part of the service provided by Zoundream and expect such results to be displayed in the app and the parent unit. For this purpose, we rely on our legitimate interests to process the cry translation results. We always check that our legitimate interests do not override your fundamental rights and freedoms. Please note that the cry audio data (e.g. sound fragments, date and time stamp) is transmitted to Zoundream directly from the baby unit without any processing by Philips, so that Zoundream can perform the cry translation itself.

 

  • Display of cry translation results in the Notifications section of the app . When you enable the cry translation service, you also agree to the processing of your child's cry translation results and their display in the Notifications section of the app for up to 30 days.

Accessing or storing information on your device

When necessary to provide our services and in accordance with this App Privacy Notice, we may access information from your device or store certain information on your device. We may use various technologies, such as cookies, tags, image elements, SDKs or similar technologies, which we collectively refer to as “cookies.” 
 

  • Required cookies. In some cases, accessing/storing information on your device is essential to provide the application services. In such cases, we do not need your prior consent to provide access or storage.

       - Security and authentication. We use functional cookies for security, authentication, session management and service-related purposes. These cookies help us verify your identity, protect your account and provide our services.

       - Cookies necessary to provide a service that you explicitly request. Where this is necessary to provide our services (e.g. to ensure that we offer application content that is appropriate for your country of residence and in your preferred language; or to ensure that the content fits the screen of your mobile device), we may need to process data from your mobile device, including your IP address, mobile internet browser type, operating system, SIM card operator information, session and usage data or performance data related to the service.

  • Other cookies. We use cookies for analytics and product improvement. These cookies read information and personal data from your mobile device and data about your usage and interaction with the app and are subject to your prior consent (see the Improving our products and services section in the Legal basis for processing section above).
     

Additional Privacy Information

This Privacy Notice is part of, and should be read in conjunction with, the Philips Global Privacy Notice available on the website www.philips.com/privacy, which we encourage you to read. The Philips Global Privacy Notice is an integral part of this document and contains additional information about the categories of third parties with whom we may share your personal data, the measures we take to protect your personal data, international data transfers and safeguards in place, your privacy rights under applicable data protection laws, and how to contact the relevant data protection officer or lodge a complaint.





 

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Našo stran si lahko najbolje ogledate z najnovejšo različico brskalnika Microsoft Edge, Google Chrome ali Firefox.