Spodaj so vam na voljo nasveti za odpravljanje najpogostejših težav, ki se občasno lahko pojavijo pri espresso kavnem aparatu Saeco. Vse rešitve in videoposnetki za podporo veljajo za celotno ponudbo popolnoma samodejnih kavnih aparatov Saeco (Xelsis, PicoBaristo, Incanto, GranBaristo, Exprelia, Energica, Intelia, Intuita, Minuto, Synthia, Xsmall in vsi ostali modeli).
Lijak za kavo je zamašen z mleto kavo. Lijak poskusite odmašiti. Sledite korakom, opisanim v videoposnetku za podporo*. 1. Izklopite aparat. 2. Odstranite kuhalno enoto. 3. V lijak za kavo vstavite ročaj žlice in ga odmašite. 4. Namestite kuhalno enoto. 5. Vklopite aparat. 6. Izberite nastavitev bolj grobega mletja. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za modele v naslovu.
Če se prikaže servisna koda napake 1, 3, 4, 5, 14 ali 19, aparata ni več mogoče uporabljati. Težavo odpravite z videoposnetki za podporo*. Če se pojavi druga koda napake, se za pomoč obrnite na podporo uporabnikom.
Servisna koda napake 1 Označuje, da je lijak za kavo zamašen z mleto kavo. Lijak poskusite odmašiti. Sledite korakom, opisanim v videoposnetku za podporo. 1. Izklopite aparat. 2. Odstranite kuhalno enoto. 3. V lijak za kavo vstavite ročaj žlice in ga odmašite. 4. Namestite kuhalno enoto. 5. Vklopite aparat. 6. Izberite nastavitev bolj grobega mletja. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za modele v naslovu.
Servisna koda napake 3/4 Kuhalna enota je zamašena, ni ustrezno namazana ali ni v zaklenjenem položaju. Težavo odpravite tako, da sledite korakom v videoposnetku za podporo*. 1. Izklopite aparat. 2. Odstranite kuhalno enoto in jo sperite pod tekočo vodo. 3. Kuhalno enoto namažite, kot je prikazano v videoposnetku za podporo. 4. Kuhalno enoto vstavite v aparat in zagotovite, da se zaskoči na svoje mesto. Ko enoto pravilno vstavite v aparat in se zaskoči, zaslišite rahel "klik". 5. Vklopite aparat. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za modele v naslovu.
Servisna koda napake 5 Za to kodo obstaja več različnih vzrokov, zato težavo poskusite odpraviti z eno od naslednjih rešitev. Videoposnetek za podporo* vsebuje podrobnejša navodila. 1. V krogotok vode je vstopil zrak ali pa so pod zbiralnikom za vodo kavna zrna.
Izklopite aparat. Iz zbiralnika zlijte vodo in zagotovite, da je prostor za zbiralnik za vodo čist ter da na njem ni kavnih zrn/delcev zrn. Nato aparat znova vklopite. Skozi aparat spustite od 2 do 3 lončke vroče vode.
2. Uporaba filtra AquaClean/Brita
Filter pred namestitvijo ni bil ustrezno pripravljen ali je zamašen.
Izklopite aparat. Odstranite filter in poskusite pripraviti kavo. Če to deluje, filter za vodo ustrezno pripravite, preden ga znova namestite. Pripravljen filter namestite v aparat. Če težava še vedno ni odpravljena, je filter morda zamašen in ga je treba zamenjati.
3. Kuhalna enota je zamašena.
Izklopite aparat. Odstranite kuhalno enoto in jo sperite pod tekočo vodo ter jo po potrebi namažite. Kuhalno enoto znova namestite in vklopite aparat.
4. Krogotok je zamašen z delci vodnega kamna.
Aparat naj bo nekaj ur izklopljen. Nato ga znova vklopite. Če je koda napake izginila, iz aparata odstranite vodni kamen. Pri tem uporabite izdelek za odstranjevanje vodnega kamna Philips/Saeco. V razdelku glede odstranjevanja vodnega kamna najdete ustrezna navodila za vaš aparat.
*Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za omenjene modele.
Servisna koda napake 14 Aparat se je pregrel. Izklopite ga in počakajte 60 minut.
Servisna koda napake 19
Če aparat proizvede samo nekaj kapljic kave, za to obstajajo različni vzroki in rešitve. Odkrijte vzroke za to težavo in navodila, kako jo odpravite. 1. Kuhalna enota je zamašena z umazanijo ali ni ustrezno namazana Odstranite kuhalno enoto in jo sperite pod tekočo vodo. Po potrebi jo namažite. Sledite navodilom v videoposnetku za podporo* za čiščenje/mazanje in vstavljanje ter odstranjevanje kuhalne enote. 2. Dulec za kavo je zamašen Odprtine na dulcu za kavo previdno odmašite z iglo. 3. Uporaba filtra AquaClean/Brita Filter pred namestitvijo ni bil ustrezno pripravljen ali je zamašen. Izklopite aparat. Odstranite filter in poskusite pripraviti kavo. Če to deluje, filter ustrezno pripravite, preden ga znova namestite. Oglejte si videoposnetek z navodili za pripravo filtra AquaClean. Pripravljen filter namestite v aparat in pripravite kavo. Če težava še vedno ni odpravljena, je filter morda zamašen in ga je treba zamenjati. 4. Iz aparata je treba odstraniti vodni kamen Če iz aparata že nekaj časa niste odstranili vodnega kamna ali ste odstranjevanje nekajkrat preložili, to storite sedaj. Pri tem uporabite odstranjevalec vodnega kamna Philips/Saeco. Na strani za odstranjevanje vodnega kamna najdete ustrezna navodila za vaš aparat. 5. Za modela aparatov Exprelia in Xelsis Gumb SBS je v zaprtem položaju. Gumb SBS obrnite v srednji položaj in pripravite espresso. 6. Skozi aparat spustite vročo vodo V sistem je morda vstopil zrak. Težavo odpravite tako, da skozi aparat spustite nekaj vroče vode. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za omenjene modele.
Če aparat proizvaja vodeno kavo, za to obstajajo različni vzroki in rešitve. Odkrijte vzroke za to težavo in navodila, kako jo odpravite. 1. Pri prvi uporabi. Prve pripravljene skodelice kave so običajno bolj vodene, saj se aparat še vedno prilagaja s sistemom za prilagoditev Saeco. Pripravite še od 5 do 7 skodelic kave. 2. Kuhalna enota je zamašena z umazanijo ali ni ustrezno namazana. Odstranite kuhalno enoto in jo sperite pod tekočo vodo. Po potrebi jo namažite. Sledite korakom v videoposnetku za podporo* za čiščenje in vstavljanje ter odstranjevanje kuhalne enote. 3. Dolžina kave je bila prilagojena s funkcijo MEMO. Prilagodite dolžino kave gumba za kavo. Pridržite ustrezen gumb, dokler se na zaslonu ne prikaže ikona "Memo". Aparat nato preide v programsko fazo in začne pripravljati izbrano kavo. Sledite navodilom v videoposnetku za podporo* za prvo uporabo in prilagajanje nastavitev. 4. Lijak za kavo je zamašen z mleto kavo. Lijak poskusite odmašiti. Sledite navodilom za čiščenje lijaka v videoposnetku za podporo*. 5. Mletje je nastavljeno na grobo mletje. Mletje nastavite na bolj fino mletje. Sledite navodilom v videoposnetku za podporo* za prvo uporabo in prilagajanje nastavitev. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za modele v naslovu.
Če posodo za zmleto kavo izpraznite, ko je aparat izklopljen, se števec cikla priprave kave ne ponastavi in sporočilo "Empty coffee grounds container" za praznjenje posode za zmleto kavo ne izgine z zaslona. Aparat lahko tudi predčasno izzove signal za polno posodo, čeprav posoda še ni napolnjena.
Težave s sporočilom odpravite na naslednji način:
• Odstranite posodo za zmleto kavo, ko je aparat vklopljen, počakajte najmanj 5 sekund in posodo znova vstavite.
• Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za modele v naslovu.
Če ne morete vstaviti kuhalne enote, aparat in kuhalna enota nista v nevtralnem položaju. Sledite spodnjim korakom in si oglejte videoposnetek za podporo* s podrobnejšimi navodili. 1. Namestite posodo za zmleto kavo in pladenj za kapljanje ter zaprite servisna vratca. Kuhalno enoto pustite odstranjeno. 2. Pritisnite gumb za vklop/izklop, da izklopite aparat. Počakajte, da se aparat popolnoma izklopi in ne proizvaja več nobenih zvokov. 3. Glavno stikalo na hrbtni strani aparata preklopite v izklopljen položaj (0). Če aparat nima glavnega stikala, ga izključite iz električnega omrežja. 4. Glavno stikalo na hrbtni strani aparata preklopite v vklopljen položaj (-). Če aparat nima glavnega stikala, ga priključite v električno omrežje. 5. Pritisnite gumb za vklop/izklop, da aparat znova vklopite. Počakajte, da se aparat popolnoma vklopi in ne proizvaja več nobenih zvokov. 6. Kuhalno enoto nastavite v nevtralni položaj, kot je prikazano v videoposnetku za podporo. 7. Odstranite posodo za zmleto kavo in pladenj za kapljanje, odprite servisna vratca in kuhalno enoto po vodilu potisnite v aparat. Pazite, da med vstavljanjem kuhalne enote ne pritisnete gumba "Push". 8. Namestite posodo za zmleto kavo in pladenj za kapljanje ter zaprite servisna vratca. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za omenjene modele.
Če ne morete odstraniti kuhalne enote, aparat ni v nevtralnem položaju. Sledite spodnjim korakom in si oglejte videoposnetek za podporo* s podrobnejšimi navodili. 1. Namestite posodo za zmleto kavo in pladenj za kapljanje ter zaprite servisna vratca. 2. Pritisnite gumb za vklop/izklop, da izklopite aparat. Počakajte, da se aparat popolnoma izklopi in ne proizvaja več nobenih zvokov. 3. Glavno stikalo na hrbtni strani aparata preklopite v izklopljen položaj (0). Če aparat nima glavnega stikala, ga izključite iz električnega omrežja. 4. Glavno stikalo na hrbtni strani aparata preklopite v vklopljen položaj (-). Če aparat nima glavnega stikala, ga priključite v električno omrežje. 5. Aparat vklopite z gumbom za vklop/izklop. Počakajte, da se aparat popolnoma vklopi in ne proizvaja več nobenih zvokov. Opomba: dokler ni aparat pripravljen na uporabo, ne izvajajte nobenih dejanj, na primer ne odpirajte servisnih vratc in ne odstranjujte pladnja za kapljanje ali posode za zmleto kavo. 6. Odstranite posodo za zmleto kavo in pladenj za kapljanje ter odprite servisna vratca. 7. Znova poskusite odstraniti kuhalno enoto. Ročaj potisnite na stran, ga držite in kuhalno enoto potegnite proti sebi. Kuhalne enote ne odstranjujte med postopkom odstranjevanja vodnega kamna. Najprej počakajte, da se postopek zaključi. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za omenjene modele.
Če je pod aparatom voda, za to obstaja več različnih vzrokov in ne pomeni nujno, da je prišlo do tehnične napake. Več informacij najdete v nadaljevanju in videoposnetku za podporo*, ki prikazuje natančnejša navodila. Voda v pladnju za kapljanje Če je v pladnju za kapljanje voda, ne skrbite, to je popolnoma normalno. Gre za vodo iz ciklov samostojnega izpiranja, ki jo aparat uporabi med delovanjem in izteče neposredno v pladenj za kapljanje. To ne pomeni, da aparat pušča. Rjavkasta voda/voda, ki vsebuje delce kave Če je voda pod aparatom rjava ali vsebuje kavne delce, preverite, ali je vzrok kateri od naslednjih: prepoln pladenj za kapljanje, polivanje, odstranitev pladnja za kapljanje med delovanjem aparata ali zamašena kuhalna enota/posoda za preostalo kavo. To preprečite/odpravite z naslednjimi koraki. – Ko iz pladnja za kapljanje skoči indikator polnega pladnja za kapljanje, izpraznite pladenj. – Preden v aparatu začnete odstranjevati vodni kamen, mora biti pladenj za kapljanje prazen. – Aparat stoji na vodoravni podlagi. – Odstranite kuhalno enoto in posodo za preostalo kavo ter ju sperite pod tekočo vodo. Prečiščena voda pod aparatom Če je posoda za vodo nameščena pred aparatom, morda ni do konca vstavljena. Potisniti jo morate kolikor je mogoče nazaj. Če to ne reši težave, se obrnite na podporo uporabnikom v vaši državi, ker aparat morda pušča. Za dulcem za kavo izteka kava/voda. Če je dulec za kavo snemljiv, preverite, ali je pravilno nameščen. Težavo poskusite odpraviti tako, da dulec potisnete nekoliko bolj proti aparatu. Če dulec za kavo na aparatu ni snemljiv, se obrnite na podporo uporabnikom v vaši državi, ker aparat morda pušča. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za modele v besedilu.
Če vrček za mleko ne peni mleka, so za to lahko različni vzroki in rešitve. Razstavite vse dele mlečnega sistema, vključno s cevmi, in jih očistite. Za najboljše rezultate uporabljajte mleko, ki je bilo v hladilniku in je ohlajeno na temperaturo 4 °C. Preizkušeno in dokazano se dobro penijo polposneto ali polnomastno kravje mleko, sojino mleko in mleko brez laktoze. 5. Dulec za nalivanje vrčka za mleko ni v celoti izvlečen (ne velja za model Xelsis)
1. Deli mlečnega sistema so umazani
2. Cevka za dovod mleka ni pravilno povezana z elementom za penjenje ali sistemom za penjenje mleka.
Cevko za dovod mleka pravilno namestite na element za penjenje ali sistem za penjenje mleka.
3. Mleko je pretoplo
4. Uporabljate napačno vrsto mleka.
Poskrbite, da ga v celoti izvlečete.
Aparat med delovanjem oddaja zvok. Če oddaja nenavadne zvoke, preverite možne vzroke in kako jih enostavno odpraviti. 4. Uporaba filtra AquaClean/Brita Filter pred namestitvijo ni bil ustrezno pripravljen ali je zamašen. Izklopite aparat. Odstranite filter in poskusite pripraviti kavo. Če to deluje, filter ustrezno pripravite, preden ga znova namestite. Oglejte si videoposnetek z navodili za pripravo filtra AquaClean. Pripravljen filter namestite v aparat in pripravite kavo. Če težava še vedno ni odpravljena, je filter morda zamašen in ga je treba zamenjati. *Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za omenjene modele.
Možni vzroki za glasen zvok med mletjem:
1. Zamašen lijak za kavo.
Lijak poskusite odmašiti. Sledite navodilom za čiščenje lijaka v videoposnetku za podporo*.
2. Mletje je nastavljeno na najbolj fino mletje.
Mletje nastavite na bolj grobo mletje. Sledite navodilom v videoposnetku za podporo* za prvo uporabo in prilagajanje nastavitev.
Možni vzroki za glasen zvok med izpiranjem ali pripravo kave:
1. Pod zbiralnikom za vodo so kavna zrna/kavni delci in vstopa zrak.
Odstranite zbiralnik za vodo ter odstranite vsa zrna in njihove delce iz prostora za zbiralnik za vodo. Sledite navodilom za čiščenje v videoposnetku za podporo*.
2. Kuhalna enota je zamašena z umazanijo ali ni ustrezno namazana.
Odstranite kuhalno enoto in jo sperite pod tekočo vodo. Po potrebi jo namažite. Sledite korakom v videoposnetku za podporo* za čiščenje in vstavljanje ter odstranjevanje kuhalne enote.
3. Iz aparata je treba odstraniti vodni kamen.
Če iz aparata že nekaj časa niste odstranili vodnega kamna ali ste odstranjevanje nekajkrat preložili, to storite sedaj. Pri tem uporabite odstranjevalec vodnega kamna Philips/Saeco. Na strani za odstranjevanje vodnega kamna najdete ustrezna navodila za vaš aparat.
Za to kodo obstaja več različnih vzrokov, zato težavo poskusite odpraviti z eno od naslednjih rešitev. Videoposnetek za podporo* vsebuje podrobnejša navodila.
1. Pri prvi uporabi.
Prve pripravljene skodelice kave so običajno bolj vodene, saj se aparat še vedno prilagaja s sistemom za prilagoditev Saeco. Pripravite še od 5 do 7 skodelic kave.
2. Pod zbiralnikom za vodo so kavna zrna/kavni delci in vstopa zrak.
Odstranite zbiralnik za vodo ter odstranite vsa zrna in njihove delce iz prostora za zbiralnik za vodo. Sledite navodilom za čiščenje v videoposnetku za podporo*.
3. Kuhalna enota je zamašena z umazanijo.
Odstranite kuhalno enoto in jo sperite pod tekočo vodo. Po potrebi jo namažite. Sledite korakom v videoposnetku za podporo* za čiščenje in vstavljanje ter odstranjevanje kuhalne enote.
4. Uporaba filtra AquaClean/Brita
Filter pred namestitvijo ni bil ustrezno pripravljen ali je zamašen.
Odstranite filter in poskusite pripraviti kavo. Če to deluje, filter ustrezno pripravite, preden ga znova namestite. Oglejte si videoposnetek z navodili za pripravo filtra AquaClean. Pripravljen filter namestite v aparat in pripravite kavo. Če težava še vedno ni odpravljena, je filter morda zamašen in ga je treba zamenjati.
5. V krogotok vode je vstopil zrak
Skozi aparat spustite od 2 do 3 lončke vroče vode.
6. Za modela aparatov Exprelia in Xelsis
Gumb SBS je v zaprtem položaju. Gumb SBS obrnite v srednji položaj in pripravite espresso.
7. Iz aparata je treba odstraniti vodni kamen
Če iz aparata že nekaj časa niste odstranili vodnega kamna ali ste odstranjevanje nekajkrat preložili, to storite sedaj. Pri tem uporabite odstranjevalec vodnega kamna Philips/Saeco. Na strani za odstranjevanje vodnega kamna najdete ustrezna navodila za vaš aparat.
*Videoposnetek za podporo velja za vse popolnoma samodejne espresso kavne aparate, ne samo za omenjene modele.
Če indikator za odstranjevanje vodnega kamna še vedno sveti, aparata po končanem ciklu odstranjevanja vodnega kamna po vsej verjetnosti niste sprali z zadostno količino vode.
Aparat sperite s še enim polnim zbiralnikom vode.
Če ste aparat izklopili ter tako prekinili postopek odstranjevanja vodnega kamna in ne veste, kako postopek nadaljevati, se za pomoč obrnite na naš center za pomoč uporabnikom.
Svetlobni indikatorji na espresso kavnem aparatu pokažejo, kaj morate storiti in kakšno je stanje aparata.
Uporabniški priročnik vsebuje poglavje z razlagami pomenov indikatorjev. S funkcijo iskanja poiščite in prenesite ustrezni uporabniški priročnik za espresso kavni aparat Philips ali Saeco.
Opomba: če vsi indikatorji istočasno utripajo, se za pomoč obrnite na naš center za pomoč uporabnikom.
Našli smo {number} izdelkov, ki niso na voljo v vaši državi, zato lokalne promocijske ponudbe mogoče ne bodo na voljo.
Pokaži izdelkeRezultati iskanja za {words} ({number} izdelkov)
Našli smo vaš model, vendar ...
Ta izdelek ni na voljo v vaši državi, vendar pa smo ga uspeli najti v drugi državi.
Izberite model glede na zadnji 2 števki številke svojega izdelka, npr. RQ1280/21.
Found your model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
Če se espresso kavni aparat ne vklopi, ko pritisnete gumb za vklop/izklop, so za to lahko različni vzroki in rešitve. 1. Preglejte napajalni kabel in vklopite stikalo na hrbtni strani. 2. Kabel priključite v drugo vtičnico. Preverite, ali je na napajalne vire priključenih preveč naprav. Aparat priključite v drugo vtičnico.
Za podrobnejše informacije vtipkajte ime ali številko izdelka vašega espresso kavnega aparata
Našli smo {number} izdelkov, ki niso na voljo v vaši državi, zato lokalne promocijske ponudbe mogoče ne bodo na voljo.
Pokaži izdelkeRezultati iskanja za {words} ({number} izdelkov)
Našli smo vaš model, vendar ...
Ta izdelek ni na voljo v vaši državi, vendar pa smo ga uspeli najti v drugi državi.
Izberite model glede na zadnji 2 števki številke svojega izdelka, npr. RQ1280/21.
Found your model!
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading7
foundation-catalog.se01c-prx-search.search-sub-heading8
If this is the correct one, please select it below. Otherwise, search again.
You are about to visit a Philips global content page
Continue