TV · Monitorji · Video · Zvok · Komunikacija · Nega vodenega · Avtomobilski svetilke
Spoštovani kupec,
izdelki podjetja Philips so oblikovani in izdelani skladno z najvišjimi standardi, ki omogočajo izjemno kakovost delovanja, enostavno uporabo in enostavno namestitev. Če naletite na težave pri uporabi izdelka, priporočamo, da najprej pregledate priročnik za uporabo ali informacije v oddelku za podporo uporabnikom na tej spletni strani, kjer (odvisno od vrste izdelka) lahko najdete priročnik za uporabo za prenos, pogosta vprašanja, videoposnetke z nasveti ali forum za podporo.
V malo verjetnem slučaju, da se izdelek pokvari, bo Philips omogočil brezplačni servis izdelka, če podjetje Philips obvestite o okvari v garancijskem obdobju, pod pogojem, da ste izdelek uporabljali skladno z navodili v priročniku za uporabo (npr. v okolju, za katerega je namenjen). Za nekatere kategorije izdelkov je dajalec garancije za izdelek partnersko podjetje podjetja Philips, o čemer informacije najdete v dokumentaciji, ki je priložena k izdelkom.
Če za popravilo izdelka, ki je bil kupljen v tujini, zaprosite v Sloveniji, si bo Philips prizadeval popraviti izdelek skladno s pogoji garancije v državi, v kateri ste ga kupili.
Ta dokument se navezuje samo na izdelke za široko potrošnjo. Za profesionalne izdelke veljajo pogoji garancije, navedeni v kupoprodajni pogodbi.
Garancijsko obdobje za kategorije izdelkov, navedene v naslovu tega dokumenta, v Sloveniji traja 24 mesecev, razen sledečih izjem:
Izjema | Garancijsko obdobje |
LCD monitor B, S, P, V serije (V serija velja za izdelke, kupljene od 1. decembra 2019 in dalje) | 36 mesecev |
Faks-naprave in projektorji | 12 mesecev |
Internetni telefoni, kabli in adapterji | 12 mesecev |
Garancijsko obdobje začne veljati z datumom nakupa, ki je naveden na dokazilu o nakupu, zaključi pa se ob koncu obdobja, navedenega v poglavju Garancijsko obdobje. Če potrebujete servisno podporo, vendar ste izgubili dokaz o nakupu ali je maloprodajno mesto nepoznano podjetju Philips (npr. prodajalec z internetne spletne strani za avkcijsko prodajo), se smatra, da se je garancijsko obdobje začelo tri mesece od datuma proizvodnje, označenega na izdelku ali ugotovljenega na podlagi serijske številke. Če potrebujete servis za izdelke, na katerih ni naveden datum proizvodnje ali serijska številka, potem morate imeti veljavno dokazilo o nakupu. Kadar popravilo ni mogoče ali kadar ni komercialno izvedljivo, Philips lahko zamenja izdelek z novim ali prenovljenim izdelkom s podobno funkcijo. Po popravilu, posodobitvi programskih datotek ali zamenjavi se garancijsko obdobje nastavi od datuma prvotnega nakupa.
Garancija ne krije posledične škode (vključno, a neomejno na izgubo podatkov ali izgubo prihodkov) niti odškodnine za dejanja, ki jih sami vršite, kot so redno vzdrževanje, namestitev posodabljanja programskih datotek ali shranjevanje/obnavljanje podatkov.
Garancija ne zajema oz. ni vezana na sledeče dogodke:
- Dokaz o nakupu je na nek način spremenjen ali je postal nečitljiv.
- Številka modela, serijska številka ali šifra datuma proizvodnje na izdelku je spremenjena, odstranjena ali nečitljiva.
- Popravila ali modifikacije na izdelku so izvedli nepooblaščeni servisi ali osebe.
- Okvara je rezultat prekomerne uporabe v namene, za katere izdelek ni namenjen, na primer stalna uporaba za komercialne namene.
- Do okvare je prišlo zaradi neprimerne uporabe izdelka ali v okoliščinah, ki niso skladne z navodili, navedenimi v priročniku za uporabo izdelka.
- Okvara je posledica povezovanja s strojno opremo, dodatno opremo ali dodatki, ki niso priporočeni v priročniku za uporabo.
- Okvara naprave zajema, a ni omejena na okvare, ki so nastale posledično zaradi: vpliva živali, grmenja, neobičajne električne napetosti, požara, naravnih nesreč, transporta ali stika z vodo (razen v primeru, ko je v priročniku za uporabo izrecno navedeno, da se izdelek lahko spere z vodo).
- Normalna obraba in vsi primeri potrošnih delov (npr. vrečka za prah za sesalec ali filter).
- Izdelek ne deluje pravilno, ker ni originalno oblikovan, izdelan ali odobren za uporabo v državi, kjer ga uporabljate, kar se lahko zgodi, če ste izdelek uvozili.
- Izdelek ne deluje pravilno zaradi težav z dostopanjem do storitev ponudnika ali povezovanjem z njim, kot so prekinitve dostopa do omrežij (npr. kabelska/satelitska televizija ali internet), okvare na liniji naročnika ali določenem kraju, okvare lokalnega omrežja (kabli, strežnik, uporabniška linija) ter okvare prenosnega omrežja (motnje, blokada signala, napake ali slabša kvaliteta omrežja).
- Aplikacije tretjih oseb, ki se uporabljajo na izdelku ali z njim.
Da bi se izognili nepotrebnim nevšečnostim, Vam svetujemo, da pazljivo preberete priročnik za uporabo in/ali pregledate oddelek za podporo uporabnikom na tem spletnem mestu, preden kontaktirate prodajalca ali Philips. Za koriščenje servisa znotraj garancijskega obdbja se obrnite na center za pomoč uporabnikom, in sicer na enega od načinov, navedenih na tej spletni strani. V primeru, da garancije ne krije več Vašega izdelka, se v nekaterih državah lahko obrnete neposredno na najbližji pooblaščen servisni center. Naslove servisnih centrov, če so ti na voljo, lahko najdete na tej spletni strani. - Številko vrste izdelka ali številko modela (naziv je tudi ID modela);
Da bi Vam podpora za uporabnike lahko učinkovito pomagala, ob stiku s podjetjem Philips ali servisnimi partnerji pripravite sledeče:
- Dokazilo o nakupu (npr. originalni račun ali potrdilo o gotovinski transakciji), na katerem so navedeni datum nakupa, naziv prodajalne in številka modela izdelka; in
- Serijsko številko izdelka ali šifro datuma proizvodnje, navedeno na izdelku.
- Številka modela, serijska številka ali šifra datuma proizvodnje (če je na voljo) se nahajajo na delu za baterijo ali na stranski/spodnji strani izdelka.