Philipsova podpora

Električne zobne ščetke ne morem povezati z aplikacijo Sonicare

Objavljeno dne 7. november 2024
Če se zobna ščetka ne poveže z aplikacijo Philips Sonicare, sledite spodnjim korakom:
  1. Zobna ščetka mora biti popolnoma napolnjena.
  2. Preverite, ali sta operacijski sistem telefona in aplikacija posodobljena.
  3. Vklopite Bluetooth v mobilni napravi.
  4. Zobno ščetko in mobilno napravo postavite blizu skupaj.
  5. Odstranite zobno ščetko iz polnilnika ali pritisnite gumb za izbiro način, da se vklopijo LED-simboli na ročaju.
  6. Odprite aplikacijo Sonicare.
Če se zobna ščetka ne poveže, ko odprete aplikacijo, prekličite seznanitev/izberite pozabo zobne ščetke v nastavitvah Bluetooth v telefonu. Za ponovno seznanitev naprave znova zaženite aplikacijo Sonicare. Če počistite predpomnilnik Bluetooth v mobilni napravi, lahko tako odpravite tudi težave s povezljivostjo.

Opomba: uporabniki zobne ščetke Sonicare 9900 Prestige lahko težave s povezavo odpravijo tudi s ponastavitvijo ročaja.
Če imate še vedno težave s povezovanjem zobne ščetke Philips Sonicare z aplikacijo Sonicare, se obrnite na našo ekipo za pomoč uporabnikom.
Iščete nekaj drugega?

Odkrijte vse možnosti Philipsove podpore

Našo stran si lahko najbolje ogledate z najnovejšo različico brskalnika Microsoft Edge, Google Chrome ali Firefox.