Objavljeno dne 7. november 2024
Če se zobna ščetka ne poveže z aplikacijo Philips Sonicare, sledite spodnjim korakom:
- Zobna ščetka mora biti popolnoma napolnjena.
- Preverite, ali sta operacijski sistem telefona in aplikacija posodobljena.
- Vklopite Bluetooth v mobilni napravi.
- Zobno ščetko in mobilno napravo postavite blizu skupaj.
- Odstranite zobno ščetko iz polnilnika ali pritisnite gumb za izbiro način, da se vklopijo LED-simboli na ročaju.
- Odprite aplikacijo Sonicare.
Če se zobna ščetka ne poveže, ko odprete aplikacijo, prekličite seznanitev/izberite pozabo zobne ščetke v nastavitvah Bluetooth v telefonu. Za ponovno seznanitev naprave znova zaženite aplikacijo Sonicare. Če počistite predpomnilnik Bluetooth v mobilni napravi, lahko tako odpravite tudi težave s povezljivostjo.
Opomba: uporabniki zobne ščetke Sonicare 9900 Prestige lahko težave s povezavo odpravijo tudi s ponastavitvijo ročaja.