Družba Philips Respironics je objavila obvestilo o varnosti dobavljenega izdelka za ventilatorje za stalno in intermitentno terapijo (nekateri pripomočki CPAP, BiLevel PAP in ventilatorji) zaradi dveh težav, povezanih s peno za blaženje zvoka iz poliuretana na osnovi poliestra (PE-PUR), ki se uporablja v teh pripomočkih: 1) pena PE-PUR se lahko razkraja v delce, ki bi lahko zašli v pretok zraka v napravi, zato obstaja možnost, da jih zaužije ali vdihne uporabnik, in 2) iz pene PE-PUR se lahko sproščajo določene plinaste kemikalije. Razkrajanje pene lahko pospeši uporaba neodobrenih metod za čiščenje, na primer z ozonom (glejte varnostno obvestilo FDA o uporabi čiščenja z ozonom), pri čemer se lahko začnejo sproščati plini in se lahko nato sproščajo skozi celotno uporabno dobo pripomočka. Za več informacij o tem obvestilu o varnosti dobavljenega izdelka, vključno s seznamom prizadetih pripomočkov, obiščite našo glavno stran in stran z obvestilom o varnosti dobavljenega izdelka. Družba Philips si prizadeva odpraviti to težavo z zamenjavo prizadetih pripomočkov. Obvestilo o varnosti dobavljenega izdelka s takojšnjimi ukrepi, ki jih je treba izvesti, je bil poslan distributerjem in ustanovam, ki so neposredna stranka družbe Philips za lastno uporabo in za sodelovanje s pacienti. Zato se bodo vaši pacienti verjetno obrnili na vas s prošnjo za napotke, mi pa vam želimo zagotoviti informacije in orodja, s katerimi jim boste lahko pomagali in pripravili klinično priporočilo. Tukaj najdete PDF s kliničnimi informacijami, spodaj pa si oglejte pogosta vprašanja. V zadnjih 40 letih smo svoje poslovanje namenili svoji zavezanosti k negi bolnikov z rešitvami, ki so namenjene izboljšanju življenja ljudi, ki imajo težave z dihali in spanjem. Zavedamo se pomena zagotavljanja varnega in učinkovitega zdravljenja. Zavezani smo, da se bomo držali najvišjih standardov kakovosti in varnosti pripomočkov, pri čemer si prizadevamo, da storimo vse, kar je v naši moči, da pomagamo vam in pacientom, ki vam zaupajo s svojim zdravjem. Zavezani smo, da bomo rešili to težavo in zagotovili ustrezno in neprekinjeno komunikacijo, ko se bomo skupaj pomikali po naslednjih korakih. Zavezani smo, da vam bomo posredovali informacije in vire za vaše razumevanje, pa tudi, da vam bomo pomagali pri učinkovitem in uspešnem komuniciranjem s pacienti. Iskreno se opravičujemo za to motnjo. V celoti smo zavezani, da bomo vas in vaše paciente podpirali skozi celoten postopek.
Za druge poizvedbe ali pogovor s strokovnjakom za podporo lahko pokličete (0044) 20 8089 3822 (mednarodni infoline; od ponedeljka do petka 8-20 GMT+1).
Lokalni infoline kmalu na voljo: 080 688 904
You are about to visit a Philips global content page
ContinueSpletna stran je namenjena samo osebam, ki medicinske pripomočke uporabljajo kot profesionalci, vključno z osebami, ki opravljajo poklice v zdravstveni dejavnosti, osebami, ki delujejo za zdravstvene subjekte, ali subjekti, ki trgujejo z medicinskimi pripomočki kot profesionalci. Spletno mesto nikakor ni namenjeno potrošnikom ali splošni javnosti.
Ali ste oseba, ki izpolnjuje zgornja merila?