26. aprila 2021 je družba Philips izdala pomembno posodobitev v zvezi s proaktivnimi prizadevanji za odpravo pomanjkljivosti pri sestavnemu delu v nekaterih izdelkih iz našega portfelja Sleep & Respiratory Care (Spanje in respiratorna nega). Takrat je družba Philips zaradi previdnosti in na podlagi razpoložljivih informacij svetovala glede možnih zdravstvenih tveganj, povezanih s peno za blaženje zvoka, ki se uporablja v določenih pripomočkih za ventilacijo s stalnim pozitivnim tlakom v dihalnih poteh (CPAP) in pozitivnim tlakom dveh nivojev (BiLevel PAP) ter mehanskih ventilatorjih Philips. Družba je tudi navedla, da analiza možnih zdravstvenih tveganj še poteka in da bo posredovala dodatne informacije, ko bodo te na voljo. Družba je 14. junija 2021 na podlagi obsežnega pregleda, ki je sledil temu obvestilu in še vedno poteka, izdala obvestilo o varnosti dobavljenega izdelka za določene prizadete pripomočke. Obvestilo o varnosti dobavljenega izdelka obvešča stranke in uporabnike o možnih vplivih na zdravje pacienta in klinično uporabo, povezanih s to težavo, ter o ukrepih, ki jih je treba sprejeti. Poleg tega obvestilo vsebuje podrobnosti o našem zanesljivejšem in obsežnem programu popravila in zamenjave, da bi to težavo čim bolj učinkovito in temeljito odpravili.
Za bolnike na prizadetih pripomočkih BiLevel PAP in CPAP družba Philips še naprej priporoča, da prenehajo uporabljati pripomočke BiLevel PAP in CPAP in se posvetujejo z zdravnikom, da bi določili najprimernejše možnosti za nadaljevanje zdravljenja glede na prednosti nadaljevanja zdravljenja in morebitna ugotovljena tveganja.
Ne moremo dovolj poudariti, da družba Philips to zadevo obravnava z največjo možno resnostjo in za reševanje te težave vlaga veliko časa in sredstev. Naš namen je, da prizadetim pacientom in strankam zagotovimo storitve, ki jih pričakujejo in si jih zaslužijo, saj je reševanje te zadeve naša prednostna naloga. Ta prizadevanja vključujejo obsežno globalno povečanje proizvodnje, popravil, servisov, dobavne verige in drugih funkcij za podporo popravku. Popolnoma smo zavezani podpori svetovne skupnosti pacientov, ki se za svoje zdravje in kakovost življenja zanašajo na naše rešitve Sleep & Respiratory Care (Spanje in respiratorna nega), ter zdravnikom in strankam, ki so predani zadovoljevanju potreb pacientov.
Družba Philips se zavezuje, da bo to težavo ponovno obravnavala z zanesljivim in obsežnim programom popravila in zamenjave. Ustanovili smo center za obdelavo zahtevkov in podporo, ki vam bo v pomoč.
Kliknite spodnjo povezavo, da začnete postopek registracije. Če živite v Združenih državah, boste od družbe Philips do 23. junija 2021 prejeli dopis o tej težavi, ki vsebuje poverilnice za prijavo na spletno mesto za registracijo. Če se nahajate zunaj Združenih držav Amerike, boste dopis prejeli kmalu zatem. Če tega dopisa ne prejmete, pokličite spodnjo številko. Po registraciji boste prejeli dodatne informacije, ko bodo na voljo.
Družba Philips je uvedla postopek registracije, ki pacientom, uporabnikom ali negovalcem omogoča, da si ogledajo serijsko številko naprave in vložijo zahtevek, če je njihova enota prizadeta. Omenjeni postopek je trenutno na voljo samo za bolnike, uporabnike ali negovalce v ZDA, Kanadi, Združenem kraljestvu in Evropski uniji. Kmalu bo dodanih še več držav.
Za dodatne klinične podrobnosti o težavi in druge informacije, ki vam bodo pomagale pri svetovanju bolnikom, ki so bili prizadeti, kliknite spodnjo povezavo.
Izdelki, ki niso prizadeti, imajo morda peno za blaženje zvoka iz drugačnega materiala, saj se uporabljeni materiali in tehnologije sčasoma spreminjajo. Pena za blaženje zvoka pri neprizadetih pripomočkih je morda nameščena na drugem mestu zaradi zasnove pripomočka.
You are about to visit a Philips global content page
ContinueSpletna stran je namenjena samo osebam, ki medicinske pripomočke uporabljajo kot profesionalci, vključno z osebami, ki opravljajo poklice v zdravstveni dejavnosti, osebami, ki delujejo za zdravstvene subjekte, ali subjekti, ki trgujejo z medicinskimi pripomočki kot profesionalci. Spletno mesto nikakor ni namenjeno potrošnikom ali splošni javnosti.
Ali ste oseba, ki izpolnjuje zgornja merila?