Philips Sonicare – obvestilo o zasebnosti


To obvestilo o zasebnosti je bilo nazadnje posodobljeno [25]. julija 2019.

Philips Sonicare (»aplikacija«) uporabnikom po vsem svetu svetuje, kako izboljšati navade glede ščetkanja in ustne higiene (»storitve«). Aplikacija uporablja osebne podatke, ki jih zbere ali obdela povezana zobna ščetka Philips Sonicare (»naprava«) in/ali aplikacija.

 

S tem obvestilom o zasebnosti vam želimo pomagati razumeti, katere podatke zbiramo, zakaj jih zbiramo in kaj storimo z njimi, ter vaše posamične pravice. To obvestilo o zasebnosti velja za osebne podatke, ki jih zbere ali obdela naprava in/ali aplikacija, ki ju nadzirajo družba Philips Oral Healthcare, LLC ali katero koli od njenih lastniško povezanih podjetij ali podružnic (»Philips«, »naš«, »mi« ali »nas«) ali sta pod njihovim nadzorom.

 

Preberite tudi naše obvestilo o piškotkih in pogoje uporabe, v katerih so opisani pogoji, pod katerimi uporabljate naše storitve.

Katere osebne podatke zbiramo in za kakšne namene  


Osebne podatke prejemamo ali zbiramo, kot je podrobno opisano spodaj, ko zagotavljamo naše storitve, med drugim tudi takrat, ko dostopate do aplikacije, jo prenesete in namestite.   
account data

Občutljivi osebni podatki

Zbiramo naslednje podatke o ustni negi:

 

  • Podatke o ščetkanju iz vaše naprave, vključno z vašo rutino, informacijami o sejah ter podatki iz tipal, kot so način, položaj, gibanje in pritisk ščetke.

  • Vaše cilje za ščetkanje in druge navade/dejavnosti za ustno nego (kot sta uporaba nitke in izpiranje), vaše odgovore na strani za prilagajanje v vprašalniku za uvajanje in na območju poudarka (npr. nalaganje zobnega kamna, območja krvavenja, umik dlesni in morebitna zobna gniloba) ter vaše mesto začetka ščetkanja (tj. mesto v ustih, kjer želite začeti ščetkanje).


Te podatke zbiramo zato, da vam zagotavljamo storitve, vključno s sprotnim zagotavljanjem povratnih informacij in smernic med ščetkanjem, da vam ponudimo prilagojen program za takojšnje čiščenje zgrešenih mest, da spremljamo učinkovitost glave ščetke in vas opozorimo, ko je treba zamenjati ščetko glave, ter da vam pošiljamo opomnike za uporabo ustne vode in čiščenje jezika. Podatke o vaši ustni negi uporabljamo tudi za to, da za vas razvijamo nove izdelke in storitve.  

 

Kjer želite prejemati priporočila za Philipsove izdelke v aplikaciji, obdelujemo podatke o vaši ustni negi, da vam priporočamo izdelke in vam pomagamo do boljših rezultatov.

Pred zbiranjem kakršnih koli občutljivih podatkov vas bomo opozorili in zahtevali vašo izrecno privolitev v skladu s členom 9.2.a. Uredbe (EU) 2016/679. Prek aplikacije ali kakor koli drugače nam ne pošiljajte ali razkrivajte nobenih občutljivih osebnih podatkov (npr. EMŠO, podatki, povezani z rasnim ali etničnim poreklom, političnimi mnenji, versko, filozofsko ali drugo pripadnostjo, zdravjem, spolnim življenjem ali spolno usmeritvijo, biometrični podatki ali genetske značilnosti, kazenska preteklost ali članstvo v sindikatih), razen kot je določeno zgoraj.

Preberite večPreberite manj

Podatki o računu

Ko ustvarite račun, zberemo vaše osebne podatke. V aplikacijo se lahko prijavite z računom MyPhilips ali z uporabo profila za družbeno omrežje. Osebni podatki, ki jih zbiramo, lahko vključujejo vaše ime, e-poštni naslov, državo, jezik in geslo. Za uporabnike na Kitajskem zbiramo telefonske številke uporabnikov.

 

  • Če se odločite za prijavo prek družbenih omrežij, lahko osebni podatki, ki jih zbiramo, vključujejo vaš osnovni javni profil (npr. fotografijo za profil, identifikator, spol, URL profila, datum rojstva, začetno stran in lokacijo) in e-poštni naslov.  V tem primeru lahko ponudnik profila v družbenem omrežju zbira podatke o tem, da uporabljate aplikacijo in se prijavljate z uporabo računa za družbeno omrežje. Preberite obvestilo o zasebnosti ponudnika družbenega omrežja (npr. Facebook, Google), v katerem so opisani njegovi postopki varstva zasebnosti, vključno s tem, katere vrste osebnih podatkov zbira ter kako jih uporablja, obdeluje in varuje.

 

  • Zbrane osebne podatke uporabljamo za ustvarjanje in upravljanje vašega računa. Svoj račun lahko uporabite za varno prijavo v aplikacijo. Če ustvarite račun MyPhilips za prijavo v aplikacijo, vam bomo poslali pozdravno e-poštno sporočilo, da preverimo vaše uporabniško ime in geslo, vam odgovorimo na vaše poizvedbe in vam pošljemo obvestila, izključno povezana s storitvijo, ali sporočila za neposredno trženje, če ste jih omogočili. Račun MyPhilips lahko uporabite tudi za naročanje Philipsovega izdelka ali storitve, sodelovanje v promociji ali igri, sodelovanje v dejavnostih v družbenih omrežjih, ki so povezane s Philipsovo promocijo (npr. s klikom na »všeč mi je« ali »delite z drugimi«), ter sodelovanje v preskusih izdelkov ali anketah.

 

Ker podatke v vašem računu uporabljamo za zagotavljanje storitev, to obdelavo obravnavamo kot potrebno za izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili, in zakonito na podlagi člena 6.1. (b) Uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj
Data filled in by you

Podatki iz naprave

Podatke, ki se nanašajo na določeno napravo, lahko zbiramo, ko takšno napravo namestite, dostopate do nje ali jo uporabljate, vključno z vašo enolično uporabniško številko naprave. 

 

Aplikacija beleži tudi (i) čas uporabe in napolnjenost baterije vaše naprave ter (ii) vrsto in življenjsko dobo vaše glave ščetke. 

 

Te podatke uporabljamo za povezovanje vaše naprave z aplikacijo in sledenje učinkovitosti glave ščetke ter da vas opozorimo, kdaj jo je treba zamenjati.

 

Ker se podatki iz vaše naprave obdelujejo samo za namene storitev, to obdelavo obravnavamo kot potrebno za izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili, in zakonito na podlagi člena 6.1.(b) uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj
Cookies

Piškotki

V nekaterih državah uporabljamo piškotke, oznake ali podobne tehnologije (»piškotki«) za upravljanje, zagotavljanje, izboljšanje, razumevanje in prilagajanje naših storitev. Piškotki nam omogočajo prepoznavanje vaše mobilne naprave in zbiranje vaših osebnih podatkov, vključno z vašo enolično uporabniško številko naprave, naslovom IP mobilne naprave, vrsto mobilnega internetnega brskalnika in operacijskega sistema, ki ju uporabljate, podatki o seji in uporabi ali podatki o učinkovitosti delovanja, povezanimi s storitvijo, kar so podatki o vaši uporabi aplikacije.

 

Pred uporabo piškotkov bomo zahtevali vašo privolitev.  Če želite več informacij o uporabi piškotkov v tej aplikaciji, preberite naša obvestila o piškotkih, ki so v nastavitvah zasebnosti aplikacije.

Preberite večPreberite manj
Location data

Transakcijski podatki

Če plačujete naše storitve, lahko prejmemo podatke in potrditve, kot so potrdila o plačilu, vključno s tistimi iz trgovin z aplikacijami ali od drugih tretjih oseb, ki obdelajo vaše plačilo.

 

Podpora strankam

Ko zahtevate podporo strankam, boste morda morali navesti informacije, povezane z vašo uporabo naših storitev, vključno z vašo interakcijo s Philipsom, in kako se lahko obrnemo na vas, da bi vam lahko zagotovili podporo. Naše storitve upravljamo in zagotavljamo sami, vključno z zagotavljanjem podpore strankam ter izboljšanjem, popravljanjem in prilagajanjem storitev. Vaše podatke uporabljamo tudi za odgovarjanje, ko se obrnete na nas.

 

Obdelavo vaših podatkov za podporo strankam obravnavamo kot potrebno za izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili, in zakonito na podlagi člena 6.1.(b) Uredbe (EU) 2016/679.

Combined data

Kombinirani podatki

Vaše osebne podatke, vključno s podatki o računu in piškotki, lahko združimo s podatki, zbranimi med vašimi interakcijami s Philipsovimi digitalnimi kanali, kot so družbena omrežja, spletna mesta, e-poštna sporočila, aplikacije in povezani izdelki, in njihovo uporabo, vključno z vašimi naslovi IP, piškotki, podatki o mobilni napravi, sporočilih, ki jih kliknete ali tapnete, lokacijskimi podatki in spletnimi mesti, ki jih obiščete.

 

Vaše kombinirane podatke uporabljamo za izboljšanje vsebine, funkcionalnosti in uporabnosti aplikacije, naprav(-e) in storitev ter razvijanje novih izdelkov in storitev. V tem primeru obravnavamo, da obdelava vaših kombiniranih podatkov temelji na Philipsovem zakonitem interesu in je zakonita na podlagi člena 6.1. (f) Uredbe (EU) 2016/679.  Pred obdelavo kakršnih koli občutljivih podatkov za namene, omenjene v tem razdelku, vas bomo opozorili in zahtevali vašo izrecno privolitev v skladu s členom 9.2.a. Uredbe (EU) 2016/679.  Vaše kombinirane podatke lahko združimo in odstranimo posamezne osebne podatke, da ustvarimo publikacije, predstavitve, poročila ali druga (trženjska) poročila, ki jih lahko uporabimo tako za notranje kot tudi za zunanje namene.

 

Če privolite v prejemanje promocijskih sporočil o Philipsovih izdelkih, storitvah, dogodkih in promocijah, ki bi lahko bili primerni za vas na podlagi vaših nastavitev in spletnih dejavnosti, vam lahko po e-pošti, telefonu in drugih digitalnih kanalih, kot so mobilne aplikacije in družbena omrežja, pošiljamo trženjska in promocijska sporočila. Vaše kombinirane podatke lahko analiziramo zaradi prilagajanja sporočil vašim nastavitvam in vedenju ter da vam zagotovimo ustreznejšo in bolj prilagojeno izkušnjo.   Pred pošiljanjem kakršnih koli promocijskih sporočil bomo pridobili vašo privolitev. 

Preberite večPreberite manj

Dovoljenja

Ko bo naprava potrebovala dovoljenje za dostop do tipal vaše mobilne naprave (npr. do kamere, Wi-Fi-ja, geolokacije ali Bluetootha) ali drugih podatkov (npr. fotografij, urnika ali stikov) za namene storitev, bomo pridobili vašo privolitev.


  • Bluetooth.  Aplikacija za povezavo naprave z aplikacijo zahteva povezavo Bluetooth. Povezavo Bluetooth lahko kadar koli blokirate v nastavitvah svoje mobilne naprave. 
     
  • Lokacija. Za operacijske sisteme Android je približna geografska lokacija potrebna za povezavo z vašo napravo.

     Za operacijske sisteme iOS je geografska lokacija potrebna za ugotavljanje, kdaj sta aplikacija in naprava v bližini druga druge. Philips teh podatkov ne bo na noben način obdeloval.  Podatki bodo ostali shranjeni v aplikaciji v vaši mobilni napravi, kjer Philips ne bo imel dostopa do njih. Če izbrišete svoj profil in/ali aplikacijo, bodo podatki izbrisani iz mobilne naprave.

    Zbiranje geolokacije lahko kadar koli blokirate v nastavitvah aplikacije ali mobilne naprave.  

  • Datoteke. Aplikacija potrebuje dostop do datotek mobilne naprave za shranjevanje jezikovnih konfiguracij in drugih datotek, ki jih uporablja za delovanje (npr. grafičnih in predstavnostnih datotek ali drugih večjih programskih sredstev). Če aplikacijo izbrišete, bodo ti podatki izbrisani iz vaše mobilne naprave.

  • Dovoljenje je včasih tehnični predpogoj operacijskih sistemov vaše mobilne naprave. V takih primerih lahko aplikacija zahteva vaše dovoljenje za dostop do teh tipal ali podatkov. Vendar teh podatkov ne bomo zbirali, razen ko so potrebni za zagotavljanje storitve in potem, ko ste v to privolili.

 

Preberite večPreberite manj
Third parties

Komu razkrivamo osebne podatke?


Philips lahko vaše osebne podatke razkrije zunanjim ponudnikom storitev, poslovnim partnerjem ali drugim tretjim osebam v skladu s tem obvestilom o zasebnosti in/ali veljavno zakonodajo.  

Ponudniki storitev

Sodelujemo z zunanjimi ponudniki storitev, ki nam pomagajo upravljati, zagotavljati, izboljšati, razumeti, prilagajati, podpirati in tržiti naše storitve.

 

Vaše osebne podatke lahko razkrijemo tem ponudnikom storitev:

 

  •    Ponudniki storitev IT in storitev v oblaku

Ti ponudniki storitev zagotavljajo strojno in programsko opremo, omrežja, shrambo, transakcijske storitve in/ali povezano tehnologijo, potrebno za delovanje aplikacije in zagotavljanje storitev.

 

  •     Plačilo

Sodelujemo s ponudnikom storitev WorldPay, ki obdeluje vaše finančne podatke v povezavi s plačilnimi funkcijami te aplikacije, vključno s trgovinami aplikacij ali drugimi tretjimi osebami, ki obdelujejo vaše plačilo.
 

Philips od svojih ponudnikov storitev zahteva, da zagotovijo zadostno raven varstva vaših osebnih podatkov, podobno ravni, ki jo zagotavljamo mi. Od naših ponudnikov storitev zahtevamo, da vaše podatke obdelujejo samo v skladu z našimi navodili in samo za namene, ki so izrecno navedeni zgoraj, da imajo dostop do najmanjše količine podatkov, potrebne za zagotavljanje določene storitve, in da skrbijo za varnost vaših osebnih podatkov.

 

Druge tretje osebe

Philips lahko sodeluje tudi z drugimi tretjimi osebami, ki vaše osebne podatke obdelujejo za svoje namene. Če Philips osebne podatke razkrije tretjim osebam, ki vaše osebne podatke uporabljajo za svoje namene, bo pred razkrivanjem teh osebnih podatkov poskrbel, da boste obveščeni in/ali bo pridobil vaše soglasje v skladu z veljavnimi zakoni. V tem primeru skrbno preberite njihova obvestila o zasebnosti, saj vas obveščajo o njihovih postopkih varstva zasebnosti, vključno s tem, katere vrste osebnih podatkov zbirajo ter kako jih uporabljajo, obdelujejo in varujejo.

 

Philips včasih proda poslovno enoto ali del poslovne enote drugemu podjetju. Tak prenos lastništva lahko vključuje prenos vaših osebnih podatkov, ki so neposredno povezani s to poslovno enoto, podjetju, ki jo je kupilo. Philips lahko vse svoje pravice in obveznosti iz svojega obvestila o zasebnosti prosto prenese kateremu koli od svojih lastniško povezanih podjetij, in sicer v povezavi z združitvijo, pripojitvijo, prestrukturiranjem ali prodajo sredstev oziroma na podlagi zakona ali drugače, in lahko vaše osebne podatke prenese kateremu koli od svojih lastniško povezanih podjetij, pravnim naslednikom ali novemu lastniku.

 

Na vašo zahtevo lahko vaše osebne podatke razkrijemo tem tretjim osebam:

 

  •     Delta Dental (samo ZDA).
  •     ONVZ (samo Nizozemska).
  •     Amazon (če je storitev Amazon DRS na voljo v vaši državi, si spodaj oglejte dodatne podrobnosti).

 

Te tretje osebe vam lahko zagotavljajo svoje storitve. Vaše osebne podatke lahko tem tretjim osebam razkrijemo na vašo zahtevo in/ali v skladu z veljavnimi zakoni.


Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kot bo to potrebno ali dovoljeno za namen, za katerega so bili zbrani. Med kriteriji, ki jih uporabljamo za določanje obdobja hranjenja podatkov, so: (i) dolžina obdobja vaše uporabe aplikacije in storitev; (ii) obstoj pravne obveznosti, ki velja za nas; ali (iii) priporočljivost hranjenja podatkov glede na naš pravni položaj (na primer glede na veljavno zastaranje, pravdo ali regulativne preiskave).We will retain your personal data for as long as needed or permitted in light of the purpose(s) for which the data is collected. The criteria we use to determine our retention periods include: (i) the length of time you use the App and Services; (ii) whether there is a legal obligation to which we are subject; or (iii) whether retention is advisable in light of our legal position (such as in regard to applicable statutes of limitations, litigation or regulatory investigations)Data about your interactions and usage of the Philips digital channels such as social media, websites, emails, apps and connected product. This data may include: IP address, cookies, device information, communications you click on or tap, location details, websites you visit.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Preberite večPreberite manj

Amazon Dash Replenishment Services
V nekaterih državah podpiramo naše storitve BrushSync Reorder (»BrushSync«). Ko se naročite na BrushSync, bo aplikacija za vas samodejno naročila glave krtačk prek Amazonove storitve Dash Replenishment Service (»DRS«). Za ta namen se boste morali prijaviti v račun pri Amazonu in Amazon vam bo zagotovil svoje storitve. Preberite Amazonove pogoje in določila ter obvestilo o zasebnosti, saj vas obveščajo o Amazonovih postopkih, povezanih z zasebnostjo, vključno s tem, kakšne vrste osebnih podatkov zbira ter kako jih uporablja, obdeluje in varuje.


Ko nastavite naročnino za BrushSync, Amazonu razkrijemo te podatke: serijsko številko vaše naprave, model (številko hx) naprave in kdaj je čas, da se naroči nova glava ščetke (»podatki za BrushSync«).  Za spremljanje vaše naročnine shranimo Amazonov ID stranke. Če prekličete naročnino na BrushSync, bomo tak ID stranke izbrisali.  V vsakem trenutku lahko (i) naročila začasno ustavite ali spremenite z možnostjo »Reorder Settings« (Nastavitve vnovičnih naročil) na strani My Brush Head (Moja glava ščetke) v aplikaciji in/ali (ii) katero koli naročilo prekličete prek Amazona.
 

Ker se vaši podatki za BrushSync in vaš Amazonov ID stranke obdelajo samo za zgoraj navedene namene, ko se naročite na BrushSync, obravnavamo, da je ta obdelava potrebna za izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili, in zakonita na podlagi člena 6.1.(b) uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj

Čezmejni prenos
Vaše osebne podatke lahko shranimo in obdelamo v vsaki državi, v kateri imamo prostore ali v njej najamemo ponudnike storitev, in z uporabo storitev potrjujete svoje soglasje z morebitnim prenosom podatkov v države zunaj vaše države stalnega prebivališča, ki lahko ima pravila o varstvu podatkov, ki se razlikujejo od tistih v vaši državi. V nekaterih primerih imajo lahko sodišča, organi pregona, regulatorni organi ali varnostni organi v teh drugih državah pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov.


Če ste v EGP, lahko vaše osebne podatke prenesemo svojim lastniško povezanim podjetjem ali ponudnikom storitev v državah zunaj EGP, ki jih Evropska komisija priznava kot take, ki zagotavljajo zadostno raven varstva podatkov skladno s standardi EGP (celoten seznam teh držav je na voljo tukaj http://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.htm). Za prenose iz EGP v države, ki jih Evropska komisija ne obravnava kot take, ki zagotavljajo zadostno varstvo, kot so Združene države, smo uvedli zadostne ukrepe, kot so naša zavezujoča korporativna pravila za podatke strank, dobaviteljev in poslovnih partnerjev in/ali standardne pogodbene klavzule, ki jih je Evropska komisija sprejela za varstvo vaših podatkov. Kopijo teh ukrepov lahko dobite na zgornji povezavi ali tako, da se obrnete na privacy@philips.com.

Preberite večPreberite manj
Kako dolgo hranimo vaše podatke? 
Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kot je potrebno ali dovoljeno za namene, za katere so bili zbrani. Merila, ki jih uporabljamo za ugotavljanje naših obdobij hranjenja, so med drugim: (i) dolžina časovnega obdobja, ko uporabljate aplikacijo in storitve; (ii) ali obstajajo zakonske obveznosti, ki veljajo za nas; oziroma (iii) ali je hranjenje priporočljivo ob upoštevanju našega pravnega položaja (na primer glede veljavnih zastaralnih rokov, tožb ali regulatornih preiskav).
Choices and rights

Vaše izbire in pravice

Če želite poslati zahtevo za dostop do osebnih podatkov, ki ste nam jih dali v preteklosti, njihov popravek, izbris, omejitev ali ugovarjanje njihovi obdelavi oziroma če želite poslati zahtevo za prejem elektronske kopije svojih osebnih podatkov, da jih boste lahko prenesli drugemu podjetju (če vam veljavna zakonodaja daje to pravico do prenosljivosti podatkov), nam lahko pišete na naslov privacy@philips.com. Na vašo zahtevo bomo odgovorili v skladu z veljavno zakonodajo.


V zahtevi jasno navedite, do katerih osebnih podatkov želite dostopati, jih popraviti, izbrisati ali omejiti oziroma ugovarjati njihovi obdelavi. Za vašo zaščito lahko ugodimo samo zahtevam za vaše osebne podatke, povezanim z vašim računom, vašim e-poštnim naslovom ali drugimi podatki o računu, ki jih uporabite, da nam pošljete zahtevo, in morda bomo morali pred izvedbo zahteve preveriti vašo identiteto. Vaši zahtevi bomo ugodili tako hitro, kot bo razumno mogoče.

 

Če za zbiranje in/ali obdelavo vaših osebnih podatkov potrebujemo vašo privolitev, lahko to kadar koli umaknete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave na podlagi vaše privolitve, preden ste jo umaknili.

 

Upoštevajte, da v primeru, da uveljavite (nekatere) svoje izbire in pravice, morda ne boste več mogli v celoti ali delno uporabljati naših storitev.

Preberite večPreberite manj
We protect your personal data
Varujemo vaše osebne podatke

Philips resno jemlje svojo dolžnost, da podatke, ki nam jih zaupate, zaščiti pred naključnimi ali nepooblaščenimi spremembami, izgubo, zlorabo, razkritjem ali dostopom. Philips uporablja več različnih varnostnih tehnologij ter tehničnih in organizacijskih ukrepov za pomoč pri varstvu vaših podatkov. Za ta namen med drugim izvajamo nadzor dostopa ter uporabljamo požarne zidove in varne protokole.

Preberite večPreberite manj
Special information for parents
Posebne informacije za starše

Storitve sicer niso namenjene otrokom, kot to opredeljuje zakonodaja, vendar Philipsovi pravilniki določajo, da ravnamo skladno z zakonodajo, ko ta zahteva dovoljenje staršev ali skrbnika pred zbiranjem, uporabo ali razkritjem osebnih podatkov otrok. Prizadevamo si zaščititi potrebe otrok glede zasebnosti ter starše in skrbnike močno spodbujamo, da imajo aktivno vlogo pri zanimanjih in dejavnostih svojih otrok v spletu.

 

Če starš ali skrbnik ugotovi, da nam je otrok brez njegove privolitve razkril svoje osebne podatke, nam pišite na privacy@philips.com. Če ugotovimo, da nam je otrok razkril svoje osebne podatke, jih bomo izbrisali iz naših datotek.

Preberite večPreberite manj
Local specific information
Informacije, ki veljajo lokalno: Vaše pravice do zasebnosti v Kaliforniji (samo v ZDA)

Člen 1798.83 kalifornijskega civilnega zakonika našim strankam, ki imajo stalno prebivališče v Kaliforniji, dovoli, da od nas enkrat letno zahtevajo in brezplačno dobijo informacije o morebitnih osebnih podatkih, ki smo jih v preteklem koledarskem letu razkrili tretjim osebam za namene neposrednega trženja. Če je primerno, lahko te informacije vključujejo seznam kategorij razkritih osebnih podatkov ter imena in naslove vseh tretjih oseb, ki smo jim razkrili podatke v zadnjem koledarskem letu. Če imate stalno prebivališče v Kaliforniji in želite predložiti tako zahtevo, obiščite naše spletno mesto za zasebnost: http://www.philips.com/a-w/privacy/questions-and-feedback.html

Preberite večPreberite manj
Changes to the privacy notice
Spremembe tega obvestila o zasebnosti

Naše storitve se lahko občasno spremenijo, ne da bi vas o tem prej obvestili. Zato si pridržujemo pravico do občasne dopolnitve ali posodobitve tega obvestila o zasebnosti. Ko to obvestilo o zasebnosti posodobimo, bomo posodobili tudi datum na vrhu obvestila o zasebnosti.

 

Spodbujamo vas, da redno prebirate najnovejšo različico obvestila o zasebnosti.

 

Novo obvestilo o zasebnosti začne veljati takoj po objavi. Če se ne strinjate s spremenjenim obvestilom, lahko spremenite svoje nastavitve ali razmislite o tem, da prenehate uporabljati naše storitve. Z nadaljnjim dostopom do naših storitev ali njihovo uporabo po začetku veljavnosti teh sprememb potrjujete, da ste bili obveščeni o dopolnjenem obvestilu o zasebnosti in se strinjate z njim.

Preberite večPreberite manj
Contact

Pišite nam

Če imate kakršna koli vprašanja o tem obvestilu o zasebnosti ali o načinu, kako Philips uporablja vaše osebne podatke, se obrnite na našo pooblaščeno osebo za varstvo podatkov na naslovu privacy@philips.com. Imate tudi pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, pristojnem za vašo državo ali regijo.

 

Philips Oral Healthcare, LLC

22100 Bothell Everett Highway,

WA 98042, Bothell