Slovenija
topbanner banner image

Philips Sonicare – obvestilo o zasebnosti v aplikaciji


To obvestilo o zasebnosti je bilo nazadnje posodobljeno 14. oktobra 2022.

Aplikacija Philips Sonicare uporabnikom po vsem svetu svetuje, kako izboljšati navade glede ščetkanja in ustne higiene (»storitve«). Aplikacija uporablja osebne podatke, ki jih zbere ali obdela povezana zobna ščetka Philips Sonicare (»naprava«) in/ali aplikacija.

 

S tem obvestilom o zasebnosti vam želimo pomagati razumeti naše postopke, povezane z zasebnostjo, ob uporabi naših storitev, vključno s tem, katere informacije in osebne podatke zbiramo, zakaj jih zbiramo in kaj storimo z njimi, ter vaše posamične pravice. Nadzornik vaših osebnih podatkov v skladu s tem obvestilom o zasebnosti je družba Philips Oral Healthcare, LLC, 22100 Bothell Everett Highway, Bothell WA 98021, ZDA (»Philips«, »naš«, »mi« ali »nas«).

 

Preberite tudi naša obvestila o analitiki in pogoje uporabe, v katerih so opisani pogoji, pod katerimi uporabljate naše storitve.

Katere informacije in osebne podatke zbiramo in za kakšne namene?


Informacije in osebne podatke prejemamo ali zbiramo, kot je podrobno opisano spodaj, ko zagotavljamo naše storitve, med drugim tudi takrat, ko dostopate do aplikacije, jo prenesete in namestite. Vaše osebne podatke povezujemo z enoličnimi identifikatorji.

account data

Občutljivi osebni podatki

Zbiramo naslednje podatke o ustni negi:

 

  • Podatke o ščetkanju iz vaše naprave, vključno z vašo rutino, informacijami o sejah, podatki iz tipal (kot so način, položaj, gibanje in pritisk ščetkanja), napolnjenostjo baterije ter vrsto in življenjsko dobo glave ščetke.
  • Vaše podatke o ščetkanju, vključno s cilji za ščetkanje in drugimi navadami/dejavnostmi za ustno nego (kot sta uporaba nitke in izpiranje), vaše odgovore na strani za prilagajanje v vprašalniku za uvajanje in za Focus Area (Območje poudarka) (npr. nalaganje zobnega kamna, območja krvavenja, umik dlesni in morebitna zobna gniloba) ter vaše mesto začetka ščetkanja (tj. mesto v ustih, kjer želite začeti ščetkanje).

 

Te podatke zbiramo zato, da vam zagotavljamo storitve, vključno s sprotnim zagotavljanjem povratnih informacij in smernic med ščetkanjem ter pošiljanjem vaših potisnih sporočil in/ali sporočil v aplikaciji v povezavi s storitvami; da vam ponudimo prilagojen program za takojšnje čiščenje zgrešenih mest, da spremljamo učinkovitost glave ščetke in vas opozorimo, ko je treba zamenjati ščetko glave, ter da vam pošiljamo opomnike za uporabo ustne vode in čiščenje jezika. Podatke o vaši ustni negi povežemo z vašim računom.

 

Pred zbiranjem kakršnih koli občutljivih podatkov vas bomo opozorili in zahtevali vašo izrecno privolitev v skladu s členom 9.2.a. Uredbe (EU) 2016/679. Prek aplikacije ali kakor koli drugače nam ne pošiljajte ali razkrivajte nobenih občutljivih osebnih podatkov (npr. EMŠO, podatki, povezani z rasnim ali etničnim poreklom, političnimi mnenji, versko, filozofsko ali drugo pripadnostjo, zdravjem, spolnim življenjem ali spolno usmeritvijo, biometrični podatki ali genetske značilnosti, kazenska preteklost ali članstvo v sindikatih), razen kot je določeno zgoraj.

Preberite večPreberite manj

Podatki o računu

Ko ustvarite račun, zberemo vaše osebne podatke. V aplikacijo se lahko prijavite z računom Philips ali z uporabo profila za družbeno omrežje, vključno z računom za Apple.

 

  • Osebni podatki, ki jih zbiramo, lahko vključujejo vaše ime, e-poštni naslov, državo, jezik in geslo. Obdelujemo tudi podatke o vaši uporabi aplikacije, vključno s podatki o sejah, prijavah in preverjanju pristnosti, ki jih uporabljamo za upravljanje vašega računa. Za uporabnike na Kitajskem zbiramo telefonske številke uporabnikov.

 

  • Če se odločite za prijavo prek družbenih omrežij, lahko osebni podatki, ki jih zbiramo, za namene preverjanja pristnosti vključujejo vaš osnovni javni profil (npr. fotografijo za profil, identifikator, spol, URL profila, datum rojstva, začetno stran in lokacijo) in e-poštni naslov. V tem primeru lahko ponudnik profila v družbenem omrežju zbira podatke o tem, da uporabljate aplikacijo in se prijavljate z uporabo računa za družbeno omrežje. Preberite obvestilo o zasebnosti ponudnika družbenega omrežja (npr. Facebook, Google, Apple), v katerem so opisani njegovi postopki varstva zasebnosti, vključno s tem, katere vrste osebnih podatkov zbira ter kako jih uporablja, obdeluje in varuje.

 

  • Vaše podatke o računu uporabljamo za ustvarjanje in upravljanje vašega računa ter zagotavljanje prilagojenih storitev. Svoj račun lahko uporabite za varno prijavo v aplikacijo. Če ustvarite račun Philips za prijavo v aplikacijo, vam bomo poslali pozdravno e-poštno sporočilo, da preverimo vaše uporabniško ime in geslo, vam odgovorimo na vaše poizvedbe in vam pošljemo obvestila, izključno povezana s storitvijo, ali sporočila za neposredno trženje, če ste v to privolili. Račun Philips lahko uporabite tudi za naročanje ali registracijo Philipsovega izdelka ali storitve, sodelovanje v promociji ali igri, sodelovanje v dejavnostih v družbenih omrežjih, ki so povezane s Philipsovo promocijo (npr. s klikom na »všeč mi je« ali »delite z drugimi«), ter sodelovanje v preskusih izdelkov ali anketah.

 

Ker podatke v vašem računu uporabljamo za zagotavljanje storitev, to obdelavo obravnavamo kot potrebno za izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili, in zakonito na podlagi člena 6.1. (b) Uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj

Cookies Image

Piškotki in analitika

Piškotke, oznake ali podobne tehnologije (»piškotki«) uporabljamo za upravljanje, zagotavljanje, izboljšanje, razumevanje in prilagajanje naših storitev. Piškotki nam omogočajo prepoznavanje vaše mobilne naprave in zbiranje informacij ter osebnih podatkov, vključno z vašo enolično uporabniško številko naprave, naslovom IP mobilne naprave, vrsto mobilnega internetnega brskalnika in operacijskega sistema, ki ju uporabljate, podatki o seji in uporabi ali podatki o učinkovitosti delovanja, povezanimi s storitvijo, kar so podatki o vaši uporabi aplikacije. Te podatke uporabljamo tudi za prikaz vsebine za vašo državo (vključno z informacijami v vašem jeziku).

 

Ko privolite v pomoč pri izboljševanju aplikacije, zberemo in obdelamo vaše podatke o mobilni napravi in podatke o uporabi aplikacije, kot je podrobno opisano v obvestilu/-ih o analitiki, ki ga/jih lahko najdete v nastavitvah aplikacije. V ta namen lahko uporabimo številne ponudnike storitev, ki v našem imenu in v skladu z našimi navodili obdelajo vaše podatke o aplikaciji. Naši ponudniki storitev za pomoč pri zbiranju vaših podatkov uporabljajo piškotke. Pred uporabo piškotkov za analitične namene bomo zahtevali vašo privolitev na podlagi člena 6.1. (a) Uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj

Data filled in by you

Podatki iz ocen in opisov

Če opišete ali ocenite aplikacijo v trgovini z aplikacijami, lahko te informacije obdelamo, da se lahko odzovemo na vaše komentarje in vprašanja, da razumemo, kako se počutite, ko uporabljate aplikacijo, da spoznamo vaše splošno prepričanje glede aplikacije in naše blagovne znamke in da te vpoglede uporabimo za izboljšanje aplikacije. Vidimo lahko samo vaše uporabniško ime, ocene, komentarje in druge podrobnosti v trgovini z aplikacijami, za katere ste se odločili, da jih boste delili z nami ali naredili javno dostopne. Razen če zahtevate, da to storimo, teh informacij ne povežemo z vašimi poverilnicami za račun ali drugimi podatki, ki jih imamo o vas. Ko potrebujete podporo strankam, lahko vaše podatke uporabimo za spremljanje vašega primera in za to, da vas vodimo skozi naš postopek podpore strankam. Smatramo, da obdelava vaših podatkov iz ocen in opisov temelji na Philipsovem zakonitem interesu in je zakonita na podlagi člena 6.1. (f) Uredbe (EU) 2016/679.

Location data

Podatki podpore strankam

Ko zahtevate podporo strankam, boste morda morali navesti informacije, povezane z vašo uporabo naših storitev, vključno z vašo interakcijo s Philipsom, in kako se lahko obrnemo na vas, da bi vam lahko zagotovili podporo. Naše storitve upravljamo in zagotavljamo sami, vključno z zagotavljanjem podpore strankam ter izboljšanjem, popravljanjem in prilagajanjem storitev. Vaše podatke uporabljamo tudi za odgovarjanje, ko se obrnete na nas.

 

Obdelavo vaših podatkov za podporo strankam obravnavamo kot potrebno za izvajanje pogodbe, ki ste jo sklenili, in zakonito na podlagi člena 6.1.(b) Uredbe (EU) 2016/679. V nekaterih primerih obravnavamo, da obdelava vaših podatkov za podporo strankam temelji na Philipsovem zakonitem interesu in je zakonita na podlagi člena 6.1. (f) Uredbe (EU) 2016/679.

Combined data

Kombinirani podatki

Vaše osebne podatke, vključno s podatki o računu in piškotki, lahko združimo s podatki, zbranimi med vašimi interakcijami s Philipsovimi digitalnimi kanali, kot so družbena omrežja, spletna mesta, e-poštna sporočila, aplikacije in povezani izdelki, in njihovo uporabo, vključno z vašimi naslovi IP, piškotki, podatki o mobilni napravi, sporočilih, ki jih kliknete ali tapnete, lokacijskimi podatki in spletnimi mesti, ki jih obiščete.

 

Vaše kombinirane podatke uporabljamo za izboljšanje vsebine, funkcionalnosti in uporabnosti aplikacije, naprav(-e) in storitev ter razvijanje novih izdelkov in storitev. V tem primeru obravnavamo, da obdelava vaših kombiniranih podatkov temelji na Philipsovem zakonitem interesu in je zakonita na podlagi člena 6.1. (f) Uredbe (EU) 2016/679. Pred obdelavo kakršnih koli občutljivih podatkov za namene, omenjene v tem razdelku, vas bomo opozorili in zahtevali vašo izrecno privolitev v skladu s členom 9.2.a. Uredbe (EU) 2016/679. Vaše kombinirane podatke lahko združimo in odstranimo posamezne osebne podatke, da ustvarimo publikacije, predstavitve, poročila ali druga (trženjska) poročila, ki jih lahko uporabimo tako za notranje kot tudi za zunanje namene.

 

Če privolite v prejemanje promocijskih sporočil o Philipsovih izdelkih, storitvah, dogodkih in promocijah, ki bi lahko bili primerni za vas na podlagi vaših nastavitev in spletnih dejavnosti, vam lahko po e-pošti, telefonu in drugih digitalnih kanalih, kot so mobilne aplikacije in družbena omrežja, pošiljamo trženjska in promocijska sporočila. Vaše kombinirane podatke lahko analiziramo zaradi prilagajanja sporočil vašim nastavitvam in vedenju ter da vam zagotovimo ustreznejšo in bolj prilagojeno izkušnjo. Naročnino na ta sporočila lahko kadar koli onemogočite in prekličete. Pred pošiljanjem promocijskih sporočil bomo pridobili vašo privolitev na podlagi člena 6.1. (a) Uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj

Dovoljenja

Aplikacija lahko zahteva dovoljenje za dostop do zmogljivosti shrambe, tipal ali drugih funkcij vaše mobilne naprave (npr. fotografij, koledarja, stikov, kamere, Wi-Fi-ja, geolokacije ali Bluetootha). Dostop zahtevamo, ko je to nujno potrebno za zagotavljanje storitev, kot je podrobno opisano spodaj.

 

  •  Bluetooth. Aplikacija za povezavo naprave z aplikacijo zahteva povezavo Bluetooth. Povezavo Bluetooth lahko kadar koli blokirate v nastavitvah svoje mobilne naprave.
  • Koledar. Če želite, da vas aplikacija spomni na prihajajoče termine pri zobozdravniku, bo aplikacija zahtevala dovoljenje za dostop do koledarja. Vaših podatkov iz koledarja ne bomo kopirali ali shranili. Podatki bodo ostali v vaši mobilni napravi.
  • Lokacija. Da uporabniki lahko svoj telefon povežejo s katero koli napravo Bluetooth, morajo v operacijskem sistemu Android aplikaciji dati dovoljenje za dostop do približne geografske lokacije. V operacijskem sistemu iOS aplikacija Sonicare uporabnike prosi za dovoljenje za dostop do geografske lokacije, ki predstavlja zanesljiv način sinhronizacije podatkov (iBeacon™) med zobno ščetko in mobilno napravo, medtem ko aplikacija ni v uporabi. Aplikacija teh dovoljenj ne uporablja za določanje lokacije in Philips ne zbira vaših podatkov o lokaciji. Dovoljenja za lokacijo lahko kadar koli prekličete v nastavitvah svoje mobilne naprave.
  • Datoteke. Aplikacija potrebuje dostop do datotek mobilne naprave za shranjevanje jezikovnih konfiguracij in drugih datotek, ki jih uporablja za delovanje (npr. grafičnih in predstavnostnih datotek ali drugih večjih programskih sredstev). Če aplikacijo izbrišete, bodo ti podatki izbrisani iz vaše mobilne naprave.
  • V nekaterih primerih lahko vaš operacijski sistem zahteva dovoljenja, ki jih vaša mobilna naprava potrebuje iz tehničnih razlogov, a ki jih Philips ne nadzira ali uporablja. Podatkov v zvezi s temi dovoljenji ne bomo zbirali, razen ko so potrebni za zagotavljanje naših storitev v skladu s tem obvestilom.

 

Preberite večPreberite manj

Third parties

Komu razkrivamo osebne podatke?


Philips lahko vaše osebne podatke razkrije našim lastniško povezanim podjetjem, zunanjim ponudnikom storitev, poslovnim partnerjem ali drugim tretjim osebam v skladu s tem obvestilom o zasebnosti in/ali veljavno zakonodajo.

Lastniško povezana podjetja

Vaše podatke lahko delimo z drugimi podjetji Philips, ki so del skupine podjetij Philips. Primer: nekatera podjetja Philips nam lahko pomagajo upravljati infrastrukturo aplikacije ali upravljati vaše poizvedbe. Vaše podatke bodo obdelovale samo osebe, ki za opravljanje svojega dela potrebujejo dostop do njih.

 

Ponudniki storitev

Sodelujemo z zunanjimi ponudniki storitev, ki nam pomagajo upravljati, zagotavljati, izboljšati, razumeti, prilagajati, podpirati in tržiti naše storitve.

 

Vaše osebne podatke lahko razkrijemo tem ponudnikom storitev:

 

  •   Ponudniki storitev IT in storitev v oblaku

Ti ponudniki storitev zagotavljajo strojno in programsko opremo, omrežja, shrambo, transakcijske storitve in/ali povezano tehnologijo, potrebno za delovanje aplikacije in zagotavljanje storitev.

 

  •  Ponudniki storitev za analitiko in ankete

Ti ponudniki storitev zagotavljajo strojno in programsko opremo, omrežja, shrambo in/ali povezano tehnologijo, ki jo potrebujemo za izvajanje analitike v aplikaciji ali izvajanje anket.

 

Philips od svojih ponudnikov storitev zahteva, da zagotovijo zadostno raven varstva vaših osebnih podatkov, podobno ravni, ki jo zagotavljamo mi. Od naših ponudnikov storitev zahtevamo, da vaše osebne podatke obdelujejo samo v skladu z našimi navodili in samo za namene, ki so izrecno navedeni zgoraj, da imajo dostop do najmanjše količine podatkov, potrebne za zagotavljanje določene storitve, in da skrbijo za varnost vaših osebnih podatkov.

 

Druge tretje osebe

Philips lahko sodeluje tudi z drugimi tretjimi osebami, ki vaše osebne podatke obdelujejo za svoje namene. Če Philips osebne podatke razkrije tretjim osebam, ki vaše osebne podatke uporabljajo za svoje namene, bo pred razkrivanjem teh osebnih podatkov poskrbel, da boste obveščeni in/ali bo pridobil vaše soglasje v skladu z veljavnimi zakoni. V tem primeru skrbno preberite njihova obvestila o zasebnosti, saj vas obveščajo o njihovih postopkih varstva zasebnosti, vključno s tem, katere vrste osebnih podatkov zbirajo ter kako jih uporabljajo, obdelujejo in varujejo.

 

Philips včasih proda poslovno enoto ali del poslovne enote drugemu podjetju. Tak prenos lastništva lahko vključuje prenos vaših osebnih podatkov, ki so neposredno povezani s to poslovno enoto, podjetju, ki jo je kupilo. Philips lahko vse svoje pravice in obveznosti iz svojega obvestila o zasebnosti prosto prenese kateremu koli od svojih lastniško povezanih podjetij, in sicer v povezavi z združitvijo, pripojitvijo, prestrukturiranjem ali prodajo sredstev oziroma na podlagi zakona ali drugače, in lahko vaše osebne podatke prenese kateremu koli od svojih lastniško povezanih podjetij, pravnim naslednikom ali novemu lastniku.

 

Če je ta možnost na voljo v vaši državi, lahko vaše osebne podatke razkrijemo tem tretjim osebam:

 

  • Zunanjim ponudnikom storitev v skladu s tem obvestilom.
  • Zavarovalnicam ali izvajalcem zobozdravstvenih storitev. V nekaterih državah se lahko pridružite posebnim programom Sonicare, ki vam omogočajo, da podjetju Philips podate soglasje za deljenje vaših osebnih podatkov z vašo zavarovalnico, zobozdravnikom ali izvajalcem zdravstvenih storitev. Osebni podatki, ki jih obdelujemo in delimo, lahko vključujejo enolične identifikatorje, informacije o registraciji in podatke o ščetkanju, kot so vaša povezana koda udeleženca, datum ščetkanja, čas, žig, trajanje, pokrivnost in dodatni podatki o ščetkanju. Vaše podatke lahko analiziramo, kombiniramo in združujemo tudi z namenom priprave združenih statističnih poročil v skladu s pogoji programa. Če se pridružite tem programom, boste prejeli dodatne informacije o tem, kako se vaši podatki obravnavajo.

 

V tem primeru lahko vaše osebne podatke na podlagi vašega soglasja obdelujemo in delimo za izpolnjevanje naših pogodbenih obveznosti pri zagotavljanju storitev ali na podlagi našega zakonitega interesa.

 

Upoštevajte, da pri vpisu prek računa družbenega omrežja Facebook v napravi z operacijskim sistemom Android Facebooku omogočite zbiranje naslednjih podatkov prek storitve Facebook SDK:

 

  • Dogodki v aplikaciji: Ti zajemajo generične dogodke v aplikaciji (npr. namestitev aplikacije, zagon aplikacije) ter druge standardne zapise za metrične podatke izdelka (npr. nalaganje SDK in izvajanje SDK).
  • Podatki o konfiguraciji: Po tem, ko se uporabnik vpiše, SDK pošlje periodične zahteve v ozadju za samodejno upravljanje življenjske dobe žetona za dostop.
  • Podatki o napakah: SDK zajema podatke o napakah, tudi med inicializacijskim postopkom SDK-ja, ki lahko vključuje ID uporabnika posameznikov, ki so vpisani v Facebook.
  • Kratkoročni podatki: SDK meri nekatere dejavnosti uporabnika za namene upravljanja goljufije in zlorabe. Ti podatki se hranijo zelo kratek čas le za tiste, ki niso vpisani v Facebook.

 

Facebook lahko zbira tudi analitične podatke o vaši uporabi podatkov SDK, imenu aplikacije, ki jo uporabljate, datumu, ko ste pooblastili prijavo, ter katerim koli URL-jem, povezanim z vašo prijavo. Več o tem, kako Facebook uporablja vaše podatke, lahko preberete v Facebookovem pravilniku o podatkih. Upoštevajte, da je funkcija prijave s Facebookom popolnoma izbirna, vedno je možna tudi prijava z računom Philips. 

 

Ko to zahteva zakonodaja ali ko je to potrebno za zaščito naših pravic, lahko vaše podatke delimo tudi z javnimi in vladnimi organi.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

IT Providers

These providers deliver the necessary hardware, software, networking, storage, transactional services and/or related technology required to run the App or the services provided.

 
Spacer
 

Cloud Providers

These providers deliver data storage services. Philips is committed to store your personal data in your region, with cloud services in Europe, US, Latin-American, Tokyo or Sydney and China.

 
Spacer
 

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

 
 
 

Payment

These providers handle financial data in relation to in-app purchases.

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Grooming App service Providers

These providers deliver specific services for Grooming App such ascalculating heart-age, providing coaching (only for apps that use coaching).

Preberite večPreberite manj

Apple Health
V nekaterih državah vam omogočamo izmenjavo podatkov z aplikacijo Apple Health. Če uporabljate operacijski sistem iOS, lahko aplikacijo pooblastite, da bere podatke iz vaše aplikacije Apple Health in da podatke zapisuje v aplikacijo Apple Health. Podatki, ki jih lahko izmenjate, vključujejo trajanje ščetkanja in so predmet vaše izbire. Rešitve v oblaku Philips se ne sinhronizirajo z izdelki Apple. To pomeni, da izmenjava podatkov poteka samo lokalno v vaši mobilni napravi. Preberite obvestilo o zasebnosti podjetja Apple in se seznanite s tem, kako podjetje obravnava vaše osebne podatke.

Amazon Dash Replenishment Services
V nekaterih državah podpiramo naše storitve BrushSync Reorder (»BrushSync«). Ko se naročite na BrushSync, bo aplikacija za vas samodejno naročila glave krtačk prek storitve Amazon Dash Replenishment Service (»DRS«). Za ta namen se boste morali prijaviti v račun pri Amazonu in Amazon vam bo zagotovil svoje storitve. Preberite Amazonove pogoje in določila ter obvestilo o zasebnosti, saj vas obveščajo o Amazonovih postopkih, povezanih z zasebnostjo, vključno s tem, kakšne vrste osebnih podatkov zbira ter kako jih uporablja, obdeluje in varuje.


Ko nastavite naročnino BrushSync in podate privolitev, Amazonu razkrijemo te podatke: serijsko številko vaše naprave, model (številko hx) naprave in kdaj je čas, da se naroči nova glava ščetke (»podatki za BrushSync«). Za spremljanje vaše naročnine shranimo Amazonov ID stranke. Če prekličete naročnino na BrushSync, bomo tak ID stranke izbrisali. V vsakem trenutku lahko (i) naročila začasno ustavite ali spremenite z možnostjo »Reorder Settings« (Nastavitve vnovičnih naročil) na strani My Brush Head (Glava moje ščetke) v aplikaciji in/ali (ii) katero koli naročilo prekličete prek Amazona.

 

Razumete, da vam Amazon zagotavlja svoje storitve, z aktiviranjem storitve BrushSync pa podate soglasje, da vaše podatke storitve BrushSync delimo z Amazonom, ki jih lahko obdeluje tudi v državah zunaj vaše države stalnega prebivališča, kjer morda ni zagotovljena zadostna zaščita osebnih podatkov. 

Preberite večPreberite manj

Amazonova obvestila o nizki zalogi in pametnih ponovnih naročilih z Alexo
V nekaterih državah podpiramo storitve pametnih ponovnih naročil (»Smart Reorder«). Ko se pridružite programu pametnih ponovnih naročil, aplikacija omogoči nastavitev pametnih ponovnih naročil prek obvestil o nizkem stanju zaloge, ki jih posreduje Alexa. V ta namen se morate prijaviti v račun pri Amazonu in Amazon vam bo zagotovil svoje storitve. Preberite pogoje in določila za Amazonova pametna ponovna naročila, saj vsebujejo naše prakse glede zasebnosti, vključno z vrstami osebnih podatkov, ki jih storitev zbira ter načini kako jih uporablja, obdeluje in varuje. 


Ko v aplikaciji aktivno zahtevate pametno ponovno naročilo, z Amazonom delimo naslednje podatke: generični ID modela vaše naprave ter kdaj je stanje glave ščetke »visoko« (8 %) ali »nizko« (20 %) (»podatki za pametno ponovno naročilo«). Stanje je »visoko«, ko namestite novo glavo ščetke. Stanje je »nizko«, ko glava ščetke doseže 20 %; v tem primeru Amazonu dnevno sporočamo raven stanja obrabe, dokler glave ne naročite ponovno in je zamenjate. Deljenje teh podatkov lahko kadarkoli prekličete, prav tako lahko prekličete ponovno naročilo glav ščetke, pri čemer to storite v aplikaciji, v možnosti »Brush Head Reorder Settings« (Nastavitve ponovnega naročila glave ščetke).


Razumete, da vam Amazon zagotavlja svoje storitve, z aktiviranjem storitve Smart Reorder v aplikaciji  pa podate soglasje, da vaše podatke storitve Smart Reorder delimo z Amazonom, ki jih lahko obdeluje tudi v državah zunaj vaše države stalnega prebivališča, kjer morda ni zagotovljena zadostna zaščita osebnih podatkov.

Preberite večPreberite manj

Čezmejni prenos
Vaše osebne podatke lahko shranimo in obdelamo v vsaki državi, v kateri imamo prostore ali v njej najamemo ponudnike storitev, in z uporabo storitev potrjujete svoje soglasje z morebitnim prenosom podatkov v države zunaj vaše države stalnega prebivališča, ki lahko ima pravila o varstvu podatkov, ki se razlikujejo od tistih v vaši državi. V nekaterih primerih imajo lahko sodišča, organi pregona, regulatorni organi ali varnostni organi v teh drugih državah pravico do dostopa do vaših osebnih podatkov.


Če ste v EGP, lahko vaše osebne podatke prenesemo svojim lastniško povezanim podjetjem, ponudnikom storitev ali tretjim osebam v državah zunaj EGP, ki jih Evropska komisija priznava kot take, ki zagotavljajo zadostno raven varstva podatkov skladno s standardi EGP (celoten seznam teh držav je na voljo tukaj (https://ec.europa.eu/justice/data-protection/international-transfers/adequacy/index_en.htm). Za prenose iz EGP v države, ki jih Evropska komisija ne obravnava kot take, ki zagotavljajo zadostno varstvo, kot so Združene države, smo (i) uvedli zadostne ukrepe, kot so naša zavezujoča korporativna pravila za podatke strank, dobaviteljev in poslovnih partnerjev in/ali standardne pogodbene klavzule, ki jih je Evropska komisija sprejela za varstvo vaših osebnih podatkov; oziroma (ii) pridobimo vaše predhodno izrecno soglasje, če je to potrebno. Kopijo teh ukrepov lahko dobite na zgornji povezavi ali tako, da se obrnete na nas tukaj.

Preberite večPreberite manj

Kako dolgo hranimo vaše podatke?
Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kot je potrebno ali dovoljeno za namene, za katere so bili zbrani. Merila, ki jih uporabljamo za ugotavljanje naših obdobij hranjenja, so med drugim: (i) dolžina časovnega obdobja, ko uporabljate aplikacijo in storitve; (ii) ali obstajajo zakonske obveznosti, ki veljajo za nas; oziroma (iii) ali je hranjenje priporočljivo ob upoštevanju našega pravnega položaja (na primer glede veljavnih zastaralnih rokov, tožb ali regulatornih preiskav).

Choices and rights

Vaše izbire in pravice

Če želite poslati zahtevo za dostop do osebnih podatkov, ki ste nam jih dali v preteklosti, njihov popravek, izbris, omejitev ali ugovarjanje njihovi obdelavi oziroma če želite poslati zahtevo za prejem elektronske kopije svojih osebnih podatkov, da jih boste lahko prenesli drugemu podjetju (če vam veljavna zakonodaja daje to pravico do prenosljivosti podatkov), se lahko obrnete na nas tukaj. Na vašo zahtevo bomo odgovorili v skladu z veljavno zakonodajo.


V zahtevi jasno navedite, do katerih osebnih podatkov želite dostopati, jih popraviti, izbrisati ali omejiti oziroma ugovarjati njihovi obdelavi. Za vašo zaščito lahko ugodimo samo zahtevam za vaše osebne podatke, povezanim z vašim računom, vašim e-poštnim naslovom ali drugimi podatki o računu, ki jih uporabite, da nam pošljete zahtevo, in morda bomo morali pred izvedbo zahteve preveriti vašo identiteto. Vaši zahtevi bomo ugodili tako hitro, kot bo razumno mogoče.

 

Če za zbiranje in/ali obdelavo vaših osebnih podatkov potrebujemo vašo privolitev, lahko to kadar koli umaknete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave na podlagi vaše privolitve, preden ste jo umaknili.
Če je obdelava osebnih podatkov za namene storitev določena s pogodbo, morda ne bomo mogli nuditi storitev, če ne prejmemo vaših podatkov.

 

Upoštevajte, da v primeru, da uveljavite (nekatere) svoje izbire in pravice, morda ne boste več mogli v celoti ali delno uporabljati naših storitev.

 

Ko vaše osebne podatke obdelujemo na podlagi zakonskih obveznosti, ki veljajo za nas, tudi takrat, ko stopite v stik z nami za uveljavljanje pravic, obdelavo obravnavamo kot zakonito na podlagi člena 6.1.(c) Uredbe (EU) 2016/679.

Preberite večPreberite manj

We protect your personal data

Varujemo vaše osebne podatke

Philips resno jemlje svojo dolžnost, da podatke, ki nam jih zaupate, zaščiti pred naključnimi ali nepooblaščenimi spremembami, izgubo, zlorabo, razkritjem ali dostopom. Philips uporablja več različnih varnostnih tehnologij ter tehničnih in organizacijskih ukrepov za pomoč pri varstvu vaših podatkov. Za ta namen med drugim izvajamo nadzor dostopa ter uporabljamo požarne zidove in varne protokole.

Preberite večPreberite manj

Special information for parents

Posebne informacije za starše

Storitve sicer niso namenjene otrokom, kot to opredeljuje zakonodaja, vendar Philipsovi pravilniki določajo, da ravnamo skladno z zakonodajo, ko ta zahteva dovoljenje staršev ali skrbnika pred zbiranjem, uporabo ali razkritjem osebnih podatkov otrok. Prizadevamo si zaščititi potrebe otrok glede zasebnosti ter starše in skrbnike močno spodbujamo, da imajo aktivno vlogo pri zanimanjih in dejavnostih svojih otrok v spletu.

 

Če starš ali skrbnik ugotovi, da nam je otrok brez njegove privolitve razkril svoje osebne podatke, se obrnite na nas tukaj. Če ugotovimo, da nam je otrok razkril svoje osebne podatke, jih bomo izbrisali iz naših datotek.

Preberite večPreberite manj

Changes to the privacy notice

Spremembe tega obvestila o zasebnosti

Naše storitve se lahko občasno spremenijo, ne da bi vas o tem prej obvestili. Zato si pridržujemo pravico do občasne dopolnitve ali posodobitve tega obvestila o zasebnosti. Ko to obvestilo o zasebnosti posodobimo, bomo posodobili tudi datum na vrhu obvestila o zasebnosti.

 

Spodbujamo vas, da redno prebirate najnovejšo različico obvestila o zasebnosti.

 

Novo obvestilo o zasebnosti začne veljati takoj po objavi. Če se ne strinjate s spremenjenim obvestilom, lahko spremenite svoje nastavitve ali razmislite o tem, da prenehate uporabljati naše storitve. Z nadaljnjim dostopom do naših storitev ali njihovo uporabo po začetku veljavnosti teh sprememb potrjujete, da ste bili obveščeni o dopolnjenem obvestilu o zasebnosti in se strinjate z njim.

Preberite večPreberite manj

Contact Image

Pišite nam

Za namene člena 27 Uredbe (EU) 2016/679 Philips International B.V. (High Tech Campus 5, Eindhoven, 5656 AE, Nizozemska) deluje kot naš predstavnik v Evropski uniji.

 

Če imate kakršna koli vprašanja o tem obvestilu o zasebnosti ali o načinu, kako Philips uporablja vaše osebne podatke, se lahko obrnete na nas (vključno z našo pooblaščeno osebo in/ali predstavnikom za varstvo podatkov) tukaj. Imate tudi pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, pristojnem za vašo državo ali regijo.

You are about to visit a Philips global content page

Continue

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Our site can best be viewed with the latest version of Microsoft Edge, Google Chrome or Firefox.