1
Izdelki

Odziv podjetja Philips na koronavirus

 

V podjetju Philips so zdravje in varnost naših strank ter zaposlenih naša glavna prioriteta. V tem težkem času, ob izbruhu koronavirusa, sprejemamo vse potrebne varnostne ukrepe, da to zagotovimo.

 

Skrbno spremljamo smernice Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) in lokalnih organov ter svoje ukrepe nenehno posodabljamo.

 

Spletne trgovine naših partnerjev so odprte kot običajno. Čeprav gre za zahtevne okoliščine, si prizadevamo, da bi vam še naprej zagotavljali izkušnjo, ki jo pričakujete od nas.

Skrb za potrošnike

 

Naši agenti za podporo potrošnikom so vam na voljo za pomoč. Lahko se spremenijo obratovalni časi ali pa med klicem zaslišite dodatni hrup v ozadju. Agenti delajo od doma, da bi zagotovili svoje zdravje in varnost.

 

Možnosti za samopomoči so na voljo tukaj 24/7 ali tukaj.

Servis in popravila

 

Naša servisna mreža je še naprej na voljo za obdelavo popravil izdelkov in deluje z dodatnimi varnostnimi ukrepi ter higienskimi previdnostnimi ukrepi. Postopek bo morda traja dlje kot je bilo pričakovano, da vam izdelek vrnemo.

Ukrepi, ki jih sprejemamo, so osredotočeni na zdravje in varnost vseh. To je naša glavna prioriteta. Cenimo vaše razumevanje v tej nepredvidljivi situaciji.

FAQs

Ali lahko še popravim svoj izdelek Philips

Svetujemo vam, da se pred obiskom obrnete na vaš lokalni servisni center.

 

 

Tukaj je na voljo podpora za telefonski klic ali spletni klepet https://www.philips.si/c-w/podpora/support-contact-page.html