Philipsova podpora

Zobna ščetka Sonicare šibkeje vibrira

Objavljeno dne 15. december 2022
Če zobna ščetka vibrira šibkeje kot prej, vam lahko spodaj navedeni nasveti za odpravljanje težav pomagajo poiskati rešitev.

Priporočamo vam, da korakom sledite v spodaj navedenem vrstnem redu. Po vsakem koraku preverite, ali je težava odpravljena, preden greste na naslednjega. 
Zobna ščetka, katere baterija ni popolnoma napolnjena, bo morda potrebovala več energije, da bo lahko vibrirala z izvirno močjo. Priporočamo, da jo polnite čez noč, najmanj 24 ur.

Polnilniki različnih zobnih ščetk Sonicare se med seboj razlikujejo in niso združljivi z drugimi modeli ščetk Sonicare. Priporočamo, da zobno ščetko polnite z originalnim polnilnikom, ki ji je bil priložen.
Nekatere zobne ščetke imajo privzeto aktivirano funkcijo EasyStart. Ta funkcija povzroči, da zobna ščetka po vsakem ščetkanju počasi poveča stopnjo vibracij. Vibracije se povečujejo pri prvih štirinajstih ščetkanjih. Če želite, da zobna ščetka normalno vibrira, priporočamo, da izklopite funkcijo EasyStart.
To lahko pomeni tudi, da je glava ščetke obrabljena. Priporočamo, da glavo ščetke zamenjate vsake tri mesece. Novo glavo ščetke lahko kupite v naši spletni trgovini.

Če ste glavo ščetke nedavno zamenjali, pojdite na naslednji korak.
Izbrani način vpliva na stopnjo vibracij zobne ščetke. Nekateri načini ščetkanja so manj zmogljivi, na primer TongueCare in Sensitive. Priporočamo, da povečate stopnjo vibracij tako, da spremenite način ščetkanja. Izklopite zobno ščetko in s pritiskanjem gumba za način/intenzivnost izberite želeni način.
Nekateri modeli zobnih ščetk imajo nastavitev intenzivnosti. V uporabniškem priročniku preverite, ali je zobna ščetka opremljena z nastavitvijo intenzivnosti. Izbrana nastavitev intenzivnosti lahko vpliva na stopnjo vibracij zobne ščetke. Izbirate lahko med različnimi stopnjami intenzivnosti. Zobna ščetka samodejno izbere stopnjo intenzivnosti glede na glavo ščetke, ki jo namestite.
 
Med ščetkanjem lahko intenzivnost spremenite s pritiskanjem gumba za način/intenzivnost. Intenzivnosti ni mogoče prilagajati, ko je ročaj izklopljen.
Če vam noben od teh nasvetov ne pomaga, je morda poškodovana notranjost zobne ščetke. Priporočamo, da zahtevate popravilo ali zamenjavo zobne ščetke. Glede na svojo lokacijo lahko zahtevate popravilo ali zamenjavo prek spleta, obiščete naše pooblaščene servisne centre ali se obrnete na nas.
Obrnite se na Philips

Z veseljem vam bomo pomagali

Iščete nekaj drugega?

Odkrijte vse možnosti Philipsove podpore

Našo stran si lahko najbolje ogledate z najnovejšo različico brskalnika Microsoft Edge, Google Chrome ali Firefox.