1
Zagotovite si podporo, kakršno potrebujete
Iščete posebno rešitev za svoj izdelek?

Električne zobne ščetke ne morem povezati z aplikacijo.

Posodobljeno 2019-11-17

Če električne zobne ščetke Philips Sonicare ne morete povezati z aplikacijo Sonicare. Tukaj smo, da vam pomagamo. Sledite tem preprostim korakom.

Play Pause

Navodila po korakih

  1. V pametnem telefonu vklopite povezavo Bluetooth.
  2. Odprite aplikacijo Philips Sonicare in pojdite na razdelek “Brush” (Ščetka) v spodnjem levem kotu.
  3. Ročaj aktivirajte s tem, da ga odstranite s polnilnika, ali s pritiskom gumba za način na zobni ščetki. V obeh primerih se mora vklopiti lučka na ročaju. Aplikacija bi se morala samodejno povezati z zobno ščetko.
  4. Če želite potrditi, da je ročaj povezan, vklopite zobno ščetko in na zaslonu se mora prikazati časovnik, ki odšteva 2 minuti. Lahko pa v meniju aplikacije v zgornjem levem kotu izberete ““My Handle”” (Moj ročaj). Na tem zaslonu se bo pojavilo sporočilo povezave Bluetooth ““connected”” (povezano) ali ““not connected”” (ni povezano).

Ali ščetka še vedno ne deluje?

Če je prikazano sporočilo ““not connected”” (ni povezano), se vrnite na razdelek ““Brush”” (Ščetka) v spodnjem levem kotu. Pojavilo se bo okence za odpravljanje težav, ki vam bo pomagalo pri vzpostavljanju povezave z zobno ščetko.

Ta in druge videoposnetke poiščite na YouTube.

Referenčni članki

Našo stran si lahko najbolje ogledate z najnovejšo različico brskalnika Microsoft Edge, Google Chrome ali Firefox.